مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال شاهین بوشهر با بیان اینکه می‌خواهد از پرسپولیس به تیم ملی برسد، گفت: بازی با مس کرمان آخرین مسابقه‌ای است که برای شاهین بوشهر انجام خواهم داد.

هادی شکوری در خصوص دیدار تیمهای شاهین بوشهر و مس کرمان از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی و همچنین آخرین وضعیت خود در فصل نقل و انتقالات گفت: بازیکنان شاهین با همه مشکلاتی که داشتند زحمات زیادی کشیدند تا به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی صعود کنند و حضور در این مرحله نیز یک افتخار برای تیم شاهین به حساب می‌آید.

“در حال حاضر همه تمرکز خود را گذاشته‌ایم تا به فینال جام حذفی صعود کنیم”، شکوری با بیان این جمله افزود: با وجود اینکه باشگاه شاهین به تعهدات خود در مورد من عمل نکرده است اما من همچنان در شاهین مانده‌ام تا با همه وجود در نیمه نهایی جام حذفی برای این تیم به میدان بروم. این دیدار آخرین بازی من با پیراهن تیم شاهین خواهد بود و بعد از آن به یکی از پیشنهادهایی که دارم پاسخ مثبت می‌دهم.

شکوری با اعلام اینکه مذاکراتی جدی با باشگاه پرسپولیس داشته و به احتمال 90 درصد در نیم فصل دوم پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن خواهد کرد، اظهار داشت: برای من افتخار بزرگی است که دوباره با دنیزلی کار کنم چون هم خاطرات خوبی از وی دارم و هم چیزهای زیادی را از این مربی آموخته‌ام. اما مهمترین موضوع در حال حاضر این است که خود دنیزلی خواهان حضور من در تیم پرسپولیس شده است که این موضوع انگیزه‌های من را بیشتر می کند.

شکوری که از دو باشگاه مس کرمان و راه آهن شهرری با اعلام اینکه می‌خواهد از پرسپولیس به تیم ملی برسد، تاکید کرد: می‌خواهم با همه وجود به تیم پرسپولیس کمک کنم. حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا یکی از انگیزه‌های است که می‌خواهم به این تیم بروم که امیدوارم در نهایت این امر میسر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)