مرجع خبری پرسپولیس :  ديدار تيم‌هاي فوتسال پرسپوليس و فولاد ماهان در چارچوب هفته هفدهم ليگ برتر در سالن هندبال تهران برگزار شد که در پايان اصفهاني‌ها به پيروزي دست يافتند.

در جریان بازی و در نیمه اول یکی از بازیکنان پرسپولیس با بازیکن برزیلی فولاد ماهان درگیری لفظی پیدا کرد. این دو بازیکن با هل دادن یکدیگر به درگیری خود ادامه می‌دادند اما وساطت بازیکن و مربیان باعث شد این درگیری خاتمه یابد.

* مربیان و نیمکت نشینان هر دو تیم نسبت به سوت‌های داور اعتراض داشتند و در هر صحنه‌ای که داور اعلام ضربه آزاد و یا خطا می‌کرد دو تیم به این تصمیم معترض بودند. این اعتراض‌ها باعث شد داور چندین بار به نیمکت ذخیره هر دو تیم تذکر جدی بدهد.

* زمانی که داور مسابقه به دروازه‌بان فولاد ماهان به علت اینکه هنگام ضربه پنالتی بیش از اندازه جلو آمده بود کارت زرد نشان داد مربیان و نیمکت فولاد ماهان برای داور دست زدند.

* در بین دو نیمه و زمانی که بازیکنان وارد میدان شدند یکی از دوربین‌های تلویزیونی مصاحبه‌ای را با بهروز جعفری بازیکن پرسپولیس انجام می‌داد که این امر با تذکر ناظر بازی همراه شد.

* در جمع تماشاگران حاضر در سالن دو بانو حضور داشتند. نوجوانی هم با پرچم ایران مشغول تشویق تیم ها بود.

* در آغاز نیمه دوم در کنار زمین افرادی نشسته بودند و مشغول نوشیدن چای بودند! این افراد پس از گذشت چند دقیقه با تذکر داور به سکوها منتقل شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)