مرجع خبری پرسپولیس : تلاش طرفین برای موجه نشان دادن اقدام کاپیتان استقلال بر تیره تر شدن روابط میان فرهاد مجیدی و هواداران این تیم افزوده است.

  

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ این روزها هواداران استقلال از اینکه در پروسه قطع همکاری فرهاد مجیدی با این باشگاه و حضورش در الغرافه بازیچه شده اند عصبانی هستند.

 

 

فرهاد مجیدی که به بهانه مشکلات خانوادگی و دوری از دخترش “تیام” دست آبی ها را در پوست گردو گذاشت در اقدامی عجیب بازهم از حضور در جمع خانواده اش اجتناب کرد و راه الغرافه را پیش گرفت.

 

او البته در مصاحبه با یک روزنامه قطری اختلافاتش با باشگاه استقلال را دلیل جدایی از این تیم دانست اما مسئولان این باشگاه به ویژه شخص علی فتح الله زاده همچنان بر عاطفی بودن دلایل جدایی کاپیتان تیمشان تاکید کردند.

 

مجیدی البته در مصاحبه با ایسنا اعلام کرد در صورت ماندن در جمع آبی ها از نظر مالی به سود بیشتری می رسید اما این سئوال همچنان برای هواداران استقلال مطرح است که اگر بحث مالی در جدایی مجیدی تاثیرگذار نبود، علت حضور این بازیکن در الغرافه و رد پیشنهادات اماراتی چه بود؟ حال آنکه مجیدی در صورت پذیرفتن پیشنهاد الوصل و بازی در امارات می توانست در کنار دخترش حضورش داشته باشد.

 

با این حال اما به دنبال افزایش فشارها و تنش میان مدیرعامل استقلال و پرویز مظلومی که با اعتراض شدید هواداران این باشگاه توام بود، فتح الله زاده در اقدامی عجیب اعلام کرد ، فرهاد مجیدی پیش از عزیمت به قطر قرارداد خود را با استقلال یک فصل دیگر تمدید کرده است و به صورت قرضی در الغرافه بازی می کند. مدیرعامل آبی ها در حالی مدعی شد مجیدی فصل آینده به استقلال بازخواهد گشت که مصاحبه اخیر به ابهامات هواداران این تیم افزوده است..

 

حال این سئوال مطرح می شود که اگر علت جدایی مجیدی از استقلال مشکلات خانوادگی و عاطفی دخترش تیام بود، چرا پیراهن شماره 70 الغرافه به عنوان راه حل این مشکل مطرح شد و مهم تر آنکه مشکلات عاطفی تیام با جدایی 5 ماهه مجیدی از جمع آبی ها حل خواهد شد یا مجیدی با چشم پوشی از این مشکل قرارداد خود را با استقلال برای فصل آینده تمدید می کند؟

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)