مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايي ‌ درباره شايعه اختلاف با حميد استيلي تصريح كرد: نمي‌دانم چرا بعضي‌ها دوست دارند براي من حاشيه سازي كنند. من 5 سال شاگرد حميد استيلي بودم و از روز اولي كه به پرسپوليس آمدم از او شناخت كافي داشتم. همين مورد باعث شد تا من و استيلي ارتباط عاطفي خاصي با يكديگر داشته باشيم. در مشكلات او هميشه سنگ صبور من بود.
وي ادامه داد: فقط من نبودم كه با استيلي رابطه خوبي داشتم بلكه خيلي از بازيكنان پرسپوليس با او رفيق بودند.
استيلي شعار خدمت به مردم و خوشحالي هواداران پرسپوليس را در ميان بازيكنان فرياد مي‌زد و مي‌گفت: پيراهن پرسپوليس را فردي مي‌پوشد كه ارادت قلبي به آن داشته باشد و به خاطر مردم 90 دقيقه در زمين بجنگد. حالا من چرا بايد با حميد استيلي مشكل داشته باشم؟ استيلي يكي از بهترين مربيان من بوده و همواره براي او احترام خاصي قائل هستم.
رضايي يادآور شد: با توجه به بازي هاي سختي كه با صبا در سه جام داشتيم بيشتر استراحت مي‌كنم اما من هيچوقت تمرينات انفرادي را فراموش نمي‌كنم. مي‌خواهم از روز اول با آمادگي در تمرينات حاضر شوم.
اين مدافع گفت: هيچ وقت براي پول در پرسپوليس بازي نكرده‌ام. بارها گفته‌ام كه اين تيم را به خاطر بزرگي اش دوست دارم. به همين دليل نيازي نيست كه اعلام كنم با چه مبلغي به پرسپوليس آمده‌ام. من باعقيده و افكار جديدي مي‌خواهم به پرسپوليس كمك كنم و در مرحله اول نيز بدون توجه به اتفاقاتي كه قرار است در باشگاه بيفتد منتظر ثبت كردن با پرسپوليس هستم. اميدوارم هر اتفاقي مي‌افتد به نفع تيم باشد.
رضايي اظهار داشت:

 مي خواهم در پرسپوليس شيث رضايي متفاوتي باشم تا هواداران از حضور من در اين تيم پس لذت ببرند. به همين دليل سعي كردم ساكت باشم و بيشتر به فكر برنامه ريزي منظم براي فصل آينده خودم باشم چون مي‌دانم پرسپوليس در فصل جاري بايد متفاوت‌تر از گذشته ظاهر شود و دوباره براي آسيا خود را آماده كند تا سهميه لازم را كسب كند به همين دليل بيشتر دوست دارم به جاي مصاحبه سكوت كنم.
وي تاكيد كرد: هميشه حرف خودم را با عملكردم ثابت كردم و الان هم مي‌گويم كه هر كسي اگر سرمربي تيم ملي باشد من با لباس پرسپوليس به تيم ملي باز خواهم گشت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)