مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم جديد تيم فوتبال مس گفت : انتظارم برای بازگشت به پرسپولیس باعث شد نیم فصل بدون تیم بمانم.

محسن خلیلی درباره بازگشت خود به فوتبال پس از 6 ماه اظهار كرد: من در نيم فصل اول چند پيشنهاد از تيم‌هاي ليگ برتري داشتم كه آن‌ها را به خاطر بازگشت به پرسپوليس از دست دادم چرا كه من قبل از آغاز فصل كمي اميد داشتم كه به تيم محبوبم بازگردم با اين حال كادر فني پرسپوليس با آمدن من موافقت نكرد.

وي ادامه داد: پس از آن صلاح ديدم كه به دسته يك نروم و با وجود چند پيشنهادي كه از اين ليگ داشتم، ترجيح دادم تا نيم فصل بدون تيم بمانم. با پايان نيم فصل نخست ليگ برتر هم مذاكراتي با چند تيم داشتم اما وقتي با مسوولان مس صحبت كردم و ديدم شرايط فني مس طوري است كه مي‌توان روي اين تيم حساب باز كرد و هم اينكه مربي بزرگي مثل بلاژويچ بالاي سر تيم است و با توجه به ارتباط خوبي كه با هيات مديره و مسوولان باشگاه برقرار شد، تصميم گرفتم كه به مس بيايم.

خليلي درباره بازي كردن زير نظر بلاژويچ گفت:‌ زماني كه بلاژويچ در ايران بود من سن خيلي كمي داشتم و فرصت نبود كه شناخت آنچناني از او به دست بياورم. اما با تعريف‌هايي كه از او شنيده‌ام مي‌دانم كه بلاژويچ هميشه بر روي ديسيپلين و نظم تاكيد داشته و كارش بار فني بالايي دارد. اميدوارم در ادامه ليگ هم من براي مس مثمر ثمر باشم و هم مس بتواند به آينده فوتبالي من كمك كند.

مهاجم پيشين پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه چه زماني مي‌تواند به روزهاي اوج خود بازگردد گفت: من هميشه براي خودم اهدافي داشته‌ام. نزديك به دو ماه و نيم است كه زير نظر بدنساز شخصي خودم كار مي‌كنم و در اين مدت آمادگي خودم را حفظ كرده‌ام. اميدوارم با مس به روزهاي اوجم بازگردم. متاسفانه پس از اينكه با مصدوميت سنگين از ناحيه رباط صليبي مواجه شدم، ديگر تيمي به من آنچنان اعتماد نكرد و به دليل مصدوميت در بدنسازي‌هاي آغاز فصل تيم‌ها غايب بودم و به همين دليل نمي‌توانستم در طول ليگ آمادگي بالايي داشته باشم. با اين حال اميدوارم در مس بتوانم به اهداف خود دست پيدا كنم.

خليلي درباره اين شايعه كه او مصدوم است و به هيچ تيمي نمي‌تواند برود گفت: خيلي عجيب است كه من سه سال پيش مصدوم شدم اما مردم هنوز هم وقتي من را در خيابان مي‌بينند مي‌گويند پايت چطور است. من بعد از آن مصدوميت يك سال و نيم براي پرسپوليس و مدتي هم براي استيل آذين بازي كردم. علاوه بر اين مصدوميتم از بين رفته بود. حتي پس از آن آسيب‌ديدگي با هر تيمي كه صحبت مي‌كردم، اولين بحثم آمادگي بدني‌ام بود و شخصا به آن باشگاه اصرار مي‌كردم كه از من تست پزشكي بگيرد. باشگاه مس هم وقتي آمادگي بدني من را ديد، متوجه شد كه مصدوميتي ندارم. امروز صبح تست پزشكي دادم و بدون هيچ مشكلي با مس قرارداد امضا كردم.

محسن خليلي در ادامه گفت‌وگويش با اشاره به اينكه جايگاه واقعي مس كرمان در انتهاي جدول نيست گفت: مس بازيكنان خوبي دارد و اميدوارم كه در نيم فصل دوم از فرصت‌ها استفاده كنيم و مس را به جايگاه اصلي‌اش برسانيم كه در واقع ميانه‌هاي بالاي جدول است. البته در اين راه نياز شديدي به حمايت مردم خوب كرمان داريم و اميدوارم كه آن‌ها در ادامه ليگ در همه بازي‌ها ما را كمك كنند.

وي درباره حضور دو هم‌بازي سابقش در مس يعني سپهر حيدري و عادل كلاه‌كج گفت: آن‌ها دوستان خوب من هستند. من براي انتخاب تيم جديدم به بازيكناني كه در تيم حضور دارند خيلي توجه داشتم. قبل از آمدنم به مس با ارشاد يوسفي و سپهر و عادل مشورت كردم و از وضعيت مس كاملا مطلع شدم. قرارداد من با مس تا پايان فصل است و اميدوارم كه نتايج خوبي با اين تيم كسب كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)