مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در هفته هجدهم لیگ برتر با پیروزی برابر شهرداری ساوه به صدر جدول بازگشت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز 3 دیدار به صورت همزمان برگزار شد. در مهمترین دیدار تیم شهید منصوری قرچک میهمان شهرداری ساوه بود.

 

قرچکی‌ها که روز گذشته پس از تساوی گیتی‌پسند برابر راه ساری صدر جدول را از دست داده بودند، در این دیدار به دنبال پیروزی برابر میزبان خود بودند.

در نیمه اول توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد، اما در نیمه دوم 6 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که سهم شاگردان رضا لک 4 گل و شهرداری ساوه نیز 2 گل بود. منصوری با این پیروزی 47 امتیازی شد و با اختلاف 2 امتیازی که با گیتی‌پسند پیدا کرد به صدر جدول بازگشت.   

در دیگر دیدار فیروزصفه اصفهان به مصاف پرسپولیس رفت. دو تیمی که با امتیاز‌های برابر به فکر صعود به رده‌های بالای جدول بودند. در نیمه اول شاگردان محمود خوراکچی با نتیجه 2 بر صفر برابر پرسپولیس به برتری رسیدند. اصفهانی‌ها در نیمه دوم نیز به 5 گل دست یافتند و 3 بار دروازه خود را باز شده دیدند. در پایان فیروزصفه با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت تا انتقام شکست 4 بر 2 دور رفت را گرفته باشد.

گسترش فولاد تبریز نیز میزبان صبای قم بود. دو تیم در نیمه اول به تساوی 2 بر 2 دست یافتند. تبریزی‌ها در نیمه دوم 4 گل زدند، در حالی که صبا فقط موفق شد یک بار توپ را از خط دروازه گسترش فولاد عبور دهد. در پایان گسترش فولاد با نتیجه 6 بر 3 به برتری دست یافت و با 33 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

دیدار تیم‌های میثاق تهران و فرش‌آرا مشهد قرار بود همزمان با سایر بازی‌ها برگزار شود، اما به علت اینکه تیم مشهدی پس از تاخیر در پرواز ظهر امروز وارد تهران شد این دیدار با یک ساعت تاخیر و از ساعت 17 آغاز شده است.  

نتایج مسابقات امروز به شرح زیر است: 
فیروزصفه اصفهان 7 – پرسپولیس تهران 3
شهرداری ساوه 2 – شهید منصوری قرچک 4
گسترش فولاد تبریز 6 – صبای قم 3

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)