مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست پرتلاش تیم فوتسال پرسپولیس گفت: ما با توجه به داشته هایمان در مسابقات لیگ برتر فوتسال بازی می کنیم اما پرسپولیس باید برای قهرمانی، در این رقابت ها شرکت کند.

حمد امام وردی سرپرست تیم فوتسال سرخپوشان پایتخت پیش از دیدار برابر تیم فوتسال میثاق تهران از هفته نوزدهم، در مورد وضعیت این تیم اظهار داشت: تیم، شرایط خوبی دارد و شکر خدا مشکل خاصی نداریم جز عدم گلزنی در مسابقات و ضربات آخر که به گل تبدیل نمی شود.

وی در خصوص محرومان و مصدومان این تیم افزود: در این هفته، بازیکن محروم نداریم و تنها امیر حنیفی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

سرپرست تیم فوتسال سرخپوشان در ادامه گفت: محمدرضا حیدریان زحمات زیادی برای آمادگی بازیکنان از نظر فنی و بدنی متحمل می شود و یکی از دغدغه های کادر فنی، عدم تمرکز لازم بازیکنان برای ضربات آخر است که امیدواریم هر چه زودتر این مورد نیز برطرف شود.

امام وردی در مورد فصل آینده و حضور پرسپولیس در این مسابقات تصریح کرد: با این شرایط فکر نمی کنم در این مسابقات شرکت کنیم ولی به نظر من اگر پرسپولیس قصد حضور در رقابت های لیگ برتر فوتسال را دارد، باید با یک تیم خوب، قوی و پر مهره در لیگ شرکت کند و برای قهرمانی به میدان برود.
سرپرست تیم فوتسال پرسپولیس در خصوص قضاوت داوران نیز گفت: ما امسال خیلی از سوی داوران مورد بی مهری قرار گرفتیم. در دو بازی برابر منصوری و ماهان از همه دیدارها بیشتر لطمه خوردیم. در حال حاضر با سه تیم بالاتر، هم امتیاز بوده و در رده دهم هستیم و اگر بازی برابر میثاق را ببریم در رده هفتم قرار خواهیم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)