مرجع خبری پرسپولیس :  مهاجم پرسپولیس گفت: حضور دنیزلی در تیم ما واجب بود.

مهرداد اولادی پس از پیروزی ۴ بر یک مقابل شاهین اظهار داشت: قبل از هر چیز از کادر پزشکی تشکر می‌کنم که بچه‌ها را به نحو مطلوب برای مسابقه آماده می‌کنند.

وی افزود:‌ آمدن دنیزلی برای تیم واجب بود. با حضور او نظم و انضباطی که یک تیم باید داشته باشد، بر تیم حاکم شده است. باید به روزهای آینده خوشبین باشیم. مقابل شاهین ۹۰ دقیقه حمله کردیم و با وجود اینکه ۱۰ نفره شدیم نتیجه را حفظ کردیم.

 

مي‌خواهم از كادر پزشكي پرسپوليس تشكر كنم كه با تلاش‌هاي آن‌ها توانستم در اين بازي حضور يابم. من در نيم فصل اول بسيار تحت فشار بودم و با مصدوميتي كه گريبانم را گرفته بود، مشكلات زيادي داشتم. دنيزلي با تمرين‌هايي كه برايم در نظر گرفت و اعتماد به نفسي كه به تيم بازگرداند، كاري كرد كه امروز بازي خوبي از خود به نمايش بگذاريم.

 

اولادی درباره روند خود گفت: در این چند وقت فشار زیادی روی من بود اما با تمریناتی که در این چند وقت انجام دادیم و اعتماد به نفسی که به تیم بازگشت شرایط بهتری پیدا کردیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکنان این تیم می‌خواستند خود را به دنیزلی نشان دهند، گفت: اصلا اینطور نبود، بازیکنان تیم در هر شرایطی تلاش می‌کنند.

 

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا پيروزي پرسپوليس برابر شاهين يك موفقيت مقطعي است يا ادامه خواهد داشت؟ اظهار كرد: پيروزي پرگل ما برابر شاهين يك جرقه نبود بلكه نقطه عطفي در نتايج ما محسوب مي‌شد. ما با اينكه 10 نفره شديم، توانستيم روند بازي را حفظ كنيم و پيروزي خوبي به دست بياوريم.

 

اولادي در پايان و در پاسخ به اين سوال كه آيا پيروزي پرگل برابر شاهين را پيش‌بيني مي‌كرد، خاطرنشان كرد: ما همه دوست داريم به نحو احسن در پرسپوليس كار كنيم تا تيم بهترين نتايج را بگيرد. امروز هم براي پيروزي به ميدان آمده بوديم اما فكر نمي‌كرديم كه بتوانيم چهار گل به اين تيم بزنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)