مرجع خبری پرسپولیس : رضا غیاثی در خصوص شائبه سه اخطاره بودن سعید دقیقی و حضور این بازیکن مقابل پرسپولیس، گفت: طبق قانون در صورت اثبات سه اخطاره بودن بازیکن، پرسپولیس 3-0 برنده مسابقه خواهد بود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ رضا غیاثی کارشناس داوری در خصوص شائبه سه اخطاره بودن دقیقی مقابل پرسپولیس، گفت:

 

اگر اثبات شود که بازیکن شهرداری تبریز پیش از این مسابقه سه اخطاره و از حضور در بازی هفته بیستم محروم بوده است، طبق قانون پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر برنده این مسابقه خواهد بود. البته من اطلاعی در خصوص سه اخطاره بودن این بازیکن ندارم و باید فیلم بازی های شهرداری در سازمان لیگ بازبینی شود.

 

در همین رابطه؛ كارشناس مدیریت فوتبال ایران اعلام كرد، در صورتی كه سعید دقیقی سه كارت داشته باشد و سازمان لیگ در بازی كردن این بازیكن مقصر اعلام شود، نتیجه بازی 3 بر صفر نمی شود.

 

هوشنگ نصیرزاده گفت: طبق قوانین در صورتی كه سازمان لیگ اشتباه كرده باشد، یا باید بازی تكرار شود یا همان نتیجه به ثبت می رسد.

 

 فقط در صورتی نتیجه این بازی 3 بر صفر خواهد شد كه سازمان لیگ، سه اخطاره بودن دقیقی را به باشگاه شهرداری تبریز از پیش اعلام كرده باشد. نماینده سازمان لیگ اعلام كرده مهاجم تیم شهرداری تبریز سه اخطاره نبوده و به صورت قانونی در این بازی به میدان رفته است.

 

وی اظهار داشت: در صورت تكرار بازی و مشخص شدن اشتباه سازمان لیگ، آنها موظف هستند هزینه رفت، برگشت و اقامت باشگاه پرسپولیس تهران را بپردازند.

 

نصیرزاده در خصوص اینكه در فوتبال روز دنیا در چنین مسایلی چه تصمیمی اتخاذ می شود، گفت: در فوتبال روز دنیا شاهد چنین مباحثی نیستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)