آقای عزیزمحمدی مردم منتظر شنیدن پاسخ شما هستند

مرجع خبری پرسپولیس : سازمان لیگ به استناد گزارش کمیته داوران و دفاتر کارمندان خودش زیر بار تخلف باشگاه شهرداری تبریز نمی رود.

عصبانیت آلبرت گریگوریان در سازمان لیگ به واکنش خبرنگاران به بحث 3 اخطاره بودن سعید دقیقی در بازی با پرسپولیس باعث شد تا این چند خط را برای عزیزمحمدی بنویسیم.

رئیس سازمان لیگ مدت هاست تلاش می کند ریشه فساد را در فوتبال ایران بخشکاند. که این مساله قابل تقدیر است اما این سوال را باید از سردار ارزشی فوتبال بپرسیم چرا راه را بر بروز فساد در همین کوره راه ها نمی بندد؟

موضوع گزارش داور بازی یک موضوع عادی در فوتبال است زمانی که همه تیم ها و حتی رسانه ها بازی به بازی در جریان آن قرار بگیرند. گزارش داوری که کسی از آن خبر ندارد جز سازمان لیگ نمی تواند به راحتی یک سند محکم تلقی شود. چرا باید به عملکرد سازمان لیگ به شکل مطلق اعتماد و اطمینان وجود داشته باشد؟!

وقتی اطلاع رسانی وجود ندارد ، پس احتمال بروز هر اتفاقی در آن وجود دارد. این سوال را از سردار عزیزمحمدی داریم ، آیا نمی توان گزارش داوران را با مداد نوشت تا هرگاه لازم بود با پاک ‏کن آن را پاک کرد؟! به گزارشی که به راحتی می توان آن را تغییر داده یا حذف کرد می توان به چشم یک سند نگاه کرد؟

آلبرت گریگوریان حق دارد از سوال کردن همکار ما ناراحت شود چون اشکال اصلی کار از جانب سازمان لیگ بوده است. اگر اطلاع رسانی از کانال صحیح صورت بگیرد و همه در جریان کار قرار داشته باشند هیچ کس نمی تواند موضوعی را کتمان کند یا در آن دست ببرد چون همه با یک سند محکم روبرو هستند.

دوست نداریم کسی را متهم به خلاف در سازمان لیگ کنیم ، حرف اصلی این است که جلوی چنین اشتباهات عجیب و غریب و پر سر و صدایی را باید از ریشه گرفت. عزیزمحمدی خودش برای جلوگیری از این اتفاقات پیشقدم شده و آن همه پرونده دلالی را برای روشن شدن اذهان عمومی در اختیار رسانه ها قرار می دهد حال باید خودش هم به این سوال پاسخ بدهد. چرا در چنین اتفاقات کوچکتری اقدامی نکرده و با اصرار بیهوده سعی در درست جلوه دادن همه چیز می کند.

آیا سازمان لیگ نمی تواند مرتکب اشتباه شود؟! آیا در سازمان لیگ کسی نمی تواند مرتکب خلاف شود؟! آیا این چنین می خواهید همه چیز را درست و بی عیب نشان دهید؟!

آقای عزیزمحمدی مردم منتظر شنیدن جواب های شما به سوالاتشان هستند.

 

* گزارش از پرسپولیس

 

 

تصویر سایت رسمی سازمان ورزش شهرداری تبریز(مسابقه ذوب آهن):

 

 

 

تصویر سایت رسمی سازمان ورزش شهرداری تبریز(مسابقه صنعت نفت):

 

 

 

تصویر سایت رسمی سازمان ورزش شهرداری تبریز(مسابقه سایپا):

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)