بازی بین دو بازیکن بود ، فونیکه سی و معمارزاده

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس پس از شکست 4 بر 2 برابر نفت آبادان گفت: بازی بین 2 بازیکن بود؛ یکی فونیکه‌سی و دیگر ضعف دروازه‌بان ما.

در حالی که خبرنگاران آبادانی نشست خبری دنیزلی را به دلیل عدم شرکت او در نشست خبری پیش از بازی تحریم کرده بودند سرمربی پرسپولیس گفت: ترک اتاق خبری توسط خبرنگاران یک حرکت نادرست بود چون ما از قبل گفته بودیم نمی‌توانیم در نشست خبری پیش از مسابقه شرکت کنیم.

وی افزود: برنامه پروازی ما به نشست خبری نمی‌خورد. در هیچ جای دنیا مرسوم نیست به جز بازی‌های ملی چنین نشست‌هایی برگزار شود. امیدوارم سازمان لیگ این قانون را اصلاح کند چون این قانون جالبی نیست. حداقل اگر نمی‌خواهند این قانون را بردارند طوری برنامه ریزی کنند که نشست‌ها در هتل محل اقامت تیم میهمان برگزار شود و برنامه‌ها به هم نریزد. ما هیچ وقت نمی‌توانیم برنامه‌هایمان را با شخص دیگری وفق دهیم.

دنیزلی در خصوص بازی گفت: نتوانستیم کار مهمی انجام دهیم و بازی بین 2 بازیکن بود؛ یکی بازیکن خوب حریف یعنی فونیکه سی و دیگر ضعف دروازه‌بان ما که امیدوارم در بازی‌های آینده این مشکل را حل کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص نبود هیچ تماشاگری از پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان اظهار داشت: به نظر من این فضا عادی است. آبادان شهر فوتبالی و خاص است و جو ورزشگاه به نظر من خوب بود.

دنیزلی با تاکید بر ضعف میثاق معمارزاده در بازی امروز و عدم هماهنگی وی با مدافعان پرسپولیس عنوان کرد: در برنامه‌های تمرینی باید موضوع را حل کنیم. یکی از ضعف‌های پرسپولیس سریع گل خوردن است که این مسئله تیم را از نظر روحی و روانی تحت تاثیر قرار می‌دهد و ما باید آن را حل کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)