مرجع خبری پرسپولیس : مايلي‌كهن در هيات مديره پرسپوليس؟!

پس از اينكه ماجراي 2 شغله شدن حبيب كاشاني به ميان آمد ظاهرا محمد علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني به كاشاني گفت كه نمي‌تواند در پرسپوليس مديرعامل شود و تنها راه حضور در هيات مديره‌ اين باشگاه است. به اين ترتيب كاشاني پيشنهاد علي‌آبادي را نپذيرفت و قيد پرسپوليس را زد تا مديريت اين باشگاه همچنان بلاتكليف بماند. البته به نظر مي‌رسد پرسپوليس آن‌قدرها هم بلاتكليف نيست چرا كه عباس انصاري‌فرد با قدرت به كارش ادامه مي‌دهد. شنيده مي‌شود بعد از اينكه كاشاني با پيشنهاد علي‌آبادي مخالفت كرده، رييس سازمان ورزش با انصاري‌فرد تماس گرفت و ماجرا را به او گفت. در ادامه هم از حاج عباس خواست تا به فعاليت‌اش در پرسپوليس ادامه بدهد اما ظاهرا اين مديرعاملي موقت خواهد بود چرا كه صحبت از حكم جديد به ميان نيامد. در سوي ديگر هم با اينكه خبر مي‌رسيد احتمال دارد علي پروين هم به هيات مديره باشگاه پرسپوليس ملحق شود، شنيده مي‌شود اين اتفاق هم اجرايي نيست و ظاهرا پروين در هيات مديره جايي ندارد اما به جاي آن پست ديگري در پرسپوليس خواهد گرفت. پس بايد ديد اسطوره باشگاه پرسپوليس با آن موافقت مي‌كند؟!
اما از همه اين مسائل كه بگذريم، جالب‌ترين خبر درباره حضور محمد مايلي‌كهن در هيات مديره پرسپوليس است. ظاهرا مايلي‌كهن مدعي شده

 كه او هم بايد در هيات مديره پرسپوليس جايگاهي داشته باشد اما تا به حال هيچ صحبتي در اين باره صورت نگرفته و به نظر نمي‌رسد كه چنين اتفاقي بيفتد. به هرحال باشگاه پرسپوليس درحالي كه مدعيان زيادي دارد هنوز بلاتكليف باقي مانده و هنوز معلوم نيست چه آينده‌اي در انتظارش خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)