مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی با بهترین قرعه ممکن مواجه شده است.

 

حتی مصطفی دنیزلی هم در صحبتی که بعد از بازی با نفت آبادان با شاگردان خود داشت، به آن ها گوشزد که این فرصت را در 7 بازی آینده دارند تا خود را به کورس قهرمانی نزدیک کنند.

 

برنامه مسابقات لیگ برتر به گونه ای است که پرسپولیس در 7 بازی آینده خود تنها یک بازی خارج از خانه در قم مقابل صبا خواهد داشت. ذوب آهن ، استقلال، فجرسپاسی، صبای قم، مس کرمان، نفت تهران و داماش گیلان حریفان پرسپولیس در 7 هفته آینده لیگ برتر هستند.

 

می توان ادعا کرد که اگر شاگردان دنیزلی بتوانند از 6 مسابقه خانگی خود حداکثر امتیازات را بدست آورند ، یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ یازدهم خواهند بود. این پیش بینی گزافی نیست اگر بدانیم دنیزلی بر خلاف استیلی از زمان حضورش روی نیمکت پرسپولیس رکورد 100% پیروزی خانگی را در اختیار دارد.

 

یکی از اهداف دنیزلی هم این است که در 6 بازی خانگی پیش رو از کمک یار دوازدهم تیمش یعنی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی استفاده کند. افندی خوب می داند هر تیمی مقابل هواداران پرتعداد پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بخش اعظمی از توانایی های خود را از دست خواهد داد.

 

پرسپولیس در لیگ هفتم هم در مقطعی از جمع مدعیان جدا شد اما با بهترین استفاده از بازی های خانگی در نهایت عنوان قهرمانی لیگ را بدست آورد. مصطفی دنیزلی هم یکبار با بشیکتاش این کار را انجام داد و اختلاف امتیاز فاحش تیمش را با قهرمانی در سوپر لیگ ترکیه جبران کرد.

 

هر چند شرایط پرسپولیس در جدول لیگ چندان مناسب نیست اما عملکرد ثبت سرخپوشان در 7 هفته آینده می تواند حداقل این تیم را در جمع سه تیم بالانشین جدول قرار دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)