امیدوارم مسئولان مس زودتر تکلیفم را مشخص کنند

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع ملی پوش مس کرمان گفت: امیدوارم مسئولان مس زودتر تکلیف من را برای حضور در پرسپولیس مشخص کنند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مهرداد پولادی در خصوص احتمال همراهی اش با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: من هیچ صحبتی در این خصوص با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشتم و تنها یکبار با آقای داوری در کرمان مذاکره کردم.

 

وی افزود: اینکه نتوانم در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کنم ناراحت کننده است اما امیدوارم مسئولان مس زودتر تکلیف پیوستن من را به پرسپولیس یکسره کنند.

 

پولادی ادامه داد: همانطور که قبلا گفته بودم به دلیل مشکلات خانوادگی حتی یک روز اضافه تر هم نمی توانستم در کرمان بمانم، حدود یک ماه است که به صورت انفرادی تمرین می کنم و این شرایط برایم سخت است اما امیدوارم با مساعدت مسئولان مس تکلیفم مشخص شود.

 

مدافع ملی پوش مس در خصوص اصرار مصطفی دنیزلی برای حضورش در پرسپولیس، گفت: اینکه دنیزلی برای جذب من تاکید دارد باعث افتخار من است، دنیزلی با سه تیم مطرح ترکیه قهرمان شده و اینکه بازی مرا پسندیده است اعتماد به نفس من را بالا برده است.

 

پولادی ادامه داد: در حال حاضر فقط منتظر هستم تا مسی ها تکلیف حضورم در پرسپولیس را روشن کنند و امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانم این تیم را در لیگ برتر هم همراهی کند، هر بازیکنی دوست دارد در دربی پایتخت حضور داشته باشد.

 

پولادی در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: فکر می کنم اگر خواسته ها و امکانات مدنظر دنیزلی فراهم شود او می تواند با پرسپولیس در آسیا هم موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)