مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی در تماسی با دنیزلی برد در دربی را به او تبریک گفت.

سرمربی راه آهن که دربی را از هتل محل اقامت تیمش در شیراز نگاه می کرد ، تنها نیم ساعت بعد از دربی با موبایل مربی پرسپولیس تماس گرفت و این پیروزی دلچسب را به او تبریک گفت.

دایی در این تماس به سرمربی پرسپولیس گفت: آقای دنیزلی واقعا ممنون . تیمت عالی بود. ممنون از اینکه دل ما و هواداران تیم را شاد کردی.

 

عکاس و خبرنگاری که بازی را در کنار دایی در شیراز تماشا می کرد ، می گفت: دایی از ابتدای بازی اصرار داشت این بازی را پرسپولیس می برد. او حتی بعد از اینکه تیم با دو گل عقب افتاده بود هم هنوز به برد تیم دنیزلی ایمان داشت. با آمدن زاید هم معتقد بود این بازیکن می تواند جریان بازی را عوض کند و …

دایی پس از پیروزی 2 بر یک برابر فجر سپاسی در جمع خبرنگاران گفت:‌ ابتدا باید پیروزی پرسپولیس درد ربی را به هواداران این تیم تبریک بگویم و همچنین از تماشاگران شیرازی که تیم راه‌ آهن را تشویق کردند تشکر کنم. بازی شرایط خاص خودش را داشت. فجر سپاسی به ارسال توپ‌های هوایی رو آورده بود. این تاکتیک آنها بود که توانستیم با تدابیر تاکتیکی و همچنین صحبت‌هایی که با بازیکنانم داشتیم این تاکتیک را به خوبی خنثی کنیم.

دایی انگار اتفاقات دربی را پیش بینی کرده بود. او در پایان بازی به نظر می رسید از برد دنیزلی درس های زیادی گرفته بود چون در شیراز توانست بازی برابر فجر را از محمود یاوری و فجری که دوباره احیا شده بود ، ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)