مرجع خبری پرسپولیس : مدیر ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم با اشاره به اهمیت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران، وضعیت زمین چمن این ورزشگاه را نامطلوب عنوان کرد.

توحید محمدی  اظهار داشت: بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، عصر روز چهارشنبه بیست و ششم بهمن ماه در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از هر نظر برای میزبانی از این مسابقه حساس و پذیرایی از مسئولان و علاقمندان به فوتبال آماده هستیم اما آنچه که در حال حاضر مهمترین دلمشغولی ما در آستانه دیدار صبا و پرسپولیس است، به چمن ورزشگاه یادگار امام تعلق دارد.

مدیر ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم افزود: در حال حاضر وضعیت چمن این ورزشگاه بسیار نامطلوب است و برای میزبانی از این مسابقه حساس که به صورت زنده مورد توجه علاقمندان به فوتبال قرار دارد، در شرایط خوبی نیست.

وی با انتقاد از پیمانکار چمن ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام، تصریح کرد: متاسفانه پیمانکار به دلیل نداشتن تخصص کافی در خصوص نگهداری از زمین چمن، در سال جاری نتوانست به تعهدات خود عمل کرده و کیفیت چمن را کنترل کند.

محمدی یاد آور شد: اداره کل ورزش و جوانان و مدیریت این مجموعه تمام تعهدات خود در خصوص پیمانکار زمین چمن ورزشگاه یادگار امام را انجام داده است اما متاسفانه عدم برخورداری از تخصص کافی در این زمینه از سوی پیمانکار موجب از بین رفتن کیفیت زمین چمن شده است.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت‌های این مسابقه که قرار است از هفته نهم دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم برگزار شود، تاکید کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر همواره بازی‌های خانگی صبا در مقابل تیم‌های مطرح استقلال و پرسپولیس با بهترین کیفیت و شرایط در قم برگزار شده است.

گفتنی است: صبای قم در چهاردهمین بازی خانگی خود از یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج  فارس از ساعت 15:30 دقیقه عصر چهارشنبه بیست و ششم بهمن ماه میزبان دیدار هفته بیست و ششم صبای قم و پرسپولیس تهران خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)