مرجع خبری پرسپولیس : امروز ساعت 11 و در محل سازمان ليگ جلسه هماهنگي بازي پرسپوليس- فجرسپلسی با حضور سرپرستان دو تيم، ناظر بازي، ناظر فدراسيون و تيم داوري برگزار شد.

 

جالب اينكه براي اولين بار محمد زادمهر به عنوان سرپرست جديد در اين جلسه شركت كرد.

ناهار دسته جمعي تعطيل شد؟

ظاهرا صرف ناهار دسته‌جمعي كه دنيزلي روي آن تاكيد داشت مدتي است تعطيل شده و بعد از تمرين در ورزشگاه درفشي‌فر به بازيكنان غذا داده مي‌شود. البته ديروز از رستوراني واقع در ساختمان‌هاي ASP براي پرسپوليسي‌ها ناهار آورده بودند تا معلوم شود حداقل دنيزلي و مديران باشگاه نسبت به كيفيت غذاها حساسند. طي روزهاي گذشته بعضي از بازيكنان ناهار را در محل تمرين صرف مي‌كنند و برخي ديگر به خانه مي‌برند.

تمرين دو روز تعطيل، دنيزلي در تركيه

بعد از بازي هفته بيست و ششم مقابل صباي قم، تعطيلات 12 روزه ليگ برتر شروع خواهد شد. قرار است تمرين‌هاي پرسپوليس در دو روز ابتدايي اين بازه زماني تعطيل باشد و دنيزلي هم راهي تركيه خواهد شد. بعد از دو روز تمرين‌هاي ملي‌پوشان پيگيري مي‌شود تا تيم براي ديدار با داماش آماده شود.

ليست ويزاهاي عربستان آماده شد

مسوولان باشگاه پرسپوليس براي حضور پرقدرت در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا ستاد آسيايي تشكيل داده‌اند و قرار است تا قبل از شروع مسابقات اين ستاد هر هفته دو بار جلسه داشته باشد. همچنين ليست پرسپوليس براي ارسال به سفارت عربستان، جهت دريافت ويزا آماده شده است. اين ديدار 17 اسفند ماه برگزار مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)