مرجع خبری پرسپولیس :كلاوس تاپ مولر گفت: پس از آخرين جلسه با مسوولان باشگاه پرسپوليس پيشنهاداتم را ارائه كردم و از اين پس منتظر هستم تا پاسخ آن‌ها را بشنوم.

كلاوس تاپ مولر كه يكي از دو گزينه سرمربي گري تيم فوتبال پرسپوليس در فصل آتي مسابقات ليگ برتر است پس از آخرين جلسه‌اش با مسوولان باشگاه پرسپوليس كه عصر امروز (يكشنبه) برگزار شد،‌ پيرامون مسائل مطرح شده در اين جلسه اظهار كرد: همه صحبت‌هايم را با مسوولان باشگاه پرسپوليس مطرح كردم و پيشنهادات و درخواست‌هايم را نيز به آن‌ها ارائه كردم و از اين پس منتظر پاسخ آن‌ها هستم.

وي در پاسخ به اين سوال كه پس از بازديد از امكانات باشگاه پرسپوليس شرايط را از اين حيث چطور ارزيابي كرديد گفت: شرايط بد نيست. پس از بازديد از محل تمرين تيم پرسپوليس و صحبت‌هايي كه در اين خصوص انجام شد، ظاهرا هنوز محل قطعي و ثابتي براي تمرين اين تيم در فصل پيش رو تعيين نشده است اما باشگاه اين مساله را باز گذاشت تا شرايط آن در آينده نزديك مشخص شود اما بقيه موارد را نسبتا خوب ارزيابي كردم.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر شناختش از فوتبال ايران و تيم پرسپوليس تصريح كرد: فوتبال ايران را تا حدودي مي‌شناسم و البته به تيم پرسپوليس نيز آشنايي نسبي دارم. برخي بازيكنان اين تيم از جمله علي كريمي را به خوبي مي‌شناسم. حتي مهدي مهدوي كيا را خودم به تيم بوخوم آوردم. لذا فكر مي‌كنم از اين نظر مشكلي نداشته باشم.

تاپ مولر همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا حواشي فوتبال ايران كه معمولا مي‌تواند عملكرد هر مربي‌اي را تحت تاثير قرار دهد را مي‌شناسيد و نسبت به آن آشنا هستيد به ايسنا گفت:‌ اين مساله را مسوولان باشگاه نيز با من درميان گذاشتند و پيرامون آن اظهار ناخرسندي كردند كه من به آن‌ها هم پاسخ دادم. فكر مي‌كنم تجربه‌ي بسيارم در فوتبال جواب محكمي در برابر اين مساله است. بنابراين بعيد مي‌دانم اين طور مشكلات در هر سطحي هم كه باشد در مقابل تجربه‌اي كه من دارم بتواند براي تيمم تاثيرگذار باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)