مرجع خبری پرسپولیس : همان طور که طی روزهای گذشته مطلع شدید یکی از هواداران پرسپولیس در شهر اهواز هنگام مسابقه این تیم برابر استقلال در اثر هیجان بالا و ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پیش از مسابقه پرسپولیس برابر فجرسپاسی خواسته شد که در زمان برگزاری این مسابقه جهت شادی روح این هوادار بازیکنان با بازوبند مشکی و برگزاری یک دقیقه سکوت وارد زمین شوند اما آن طور که باید و شاید این مراسم بزرگداشت برگزار نشد.

قاسم موردی از هواداران متعصب اهوازی پرسپولیس بود که اکثر بازی های این تیم در اهواز را در ورزشگاه تماشا می کرد و در عنفوان جوانی بدون هیچ پیش زمینه و مشکل جسمی در اثر هیجانات وارده هنگام تماشای مسابقه پرسپولیس دچار ایست قلبی و مغزی شد و جان خود را از دست داد.

رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس پس از این واقعه در مراسم ختم وی شرکت کرد و اعلام کرد دفتر کانون هواداران باشگاه در اهواز به نام وی ثبت خواهد شد.

اما پس از مسابقه پرسپولیس برابر استقلال و گلزنی ایمن زاید مهاجم لیبیایی این تیم در این بازی حساس باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پیراهن و کفش زاید که با آن سه گل به استقلال زد را به حراج می گذارد.

از قصد و نیت پرسپولیسی ها برای اتخاذ این تصمیم اطلاعی نداریم اما هرچه که باشد مسلماً چشم پوشی از درآمد این حرکت ضربه جبران ناپذیزی به پیکره اقتصادی باشگاه پرسپولیس وارد نخواهد کرد.

مرجع خبری پرسپولیس به مسئولان پیشنهاد می دهد طی حرکتی نمادین عواید حاصل از فروش این لباس و کفش را به خانواده قاسم موردی اهدا کنند تا موجبات شادی روح آن هوادار از دست رفته پرسپولیس را فراهم آورند و با ذکر نام وی در رسانه ها طلب مغفرتی از درگاه الهی برای او صورت پذیرد و همچنین جایگاه والای هوادار در مجموعه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بیش از پیش تبیین شود.

مرجع خبری پرسپولیس

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)