مرجع خبری پرسپولیس :  تیم های فوتسال، نونهالان، نوجوانان و جوانان پرسپولیس فردا (جمعه) مقابل حریفان خود قرار خواهند گرفت.

 

تیم فوتسال پرسپولیس که امروز راهی ساری شده است، فردا از ساعت 16 برابر تیم فوتسال راه ساری به میدان خواهد رفت. سرخپوشان هم اکنون در رتبه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

 

نونهالان پرسپولیس هم که با یک امتیاز دیگر، نایب قهرمانی خود را قطعی می کنند، فردا در ورزشگاه امام رضا (ع) از ساعت 10 صبح میزبان تیم شهرداری شهر قدس خواهند بود.

تیم نوجوانان نیز از ساعت 11:30 روز جمعه در زمین داماش برابر حریف خود قرار می گیرد. جوانان پرسپولیس هم فردا در زمین شهید کشوری به میدان خواهند رفت. سرخپوشان مقابل تیم پاراک صف آرایی خواهند کرد.

تیم امید پرسپولیس دوشنبه جاری برابر تیم سرخپوشان در زمین مدرس به میدان می رود. این بازی ساعت 14 در زمین حریف انجام می شود.

و اما تیم پرسپولیس «ب» که قرار بود روز سه شنبه در چارچوب دیدارهای یک چهارم پایانی جام حذفی باشگاه های تهران به میدان برود، به دلیل بارش برف و مساعد نبودن شرایط زمین با تعویق زمان بازی خود برابر فولاد پایتخت روبرو شد. این بازی طبق برنامه اعلام شده، قرار است ساعت 10 صبح روز یکشنبه برگزار شود که البته پرسپولیس به آن معترض است.

اسماعیل حلالی سرمربی تیم پرسپولیس «ب» در این باره می گوید: زمین بازی در منطقه پرترافیکی قرار دارد و ما باید چه ساعتی از خانه بیرون بزنیم تا در این بازی شرکت کنیم؟ از سوی دیگر مگر 10 صبح هم فوتبال بازی می کنند؟ به مسئولان برگزاری مسابقات پیشنهاد داده ایم که اگر مشکل زمین وجود دارد، می توانیم زمین امام رضا (ع) را در اختیار بگیریم. البته باید دید این پیشنهاد مورد قبول مسئولان تیم فولاد قرار می گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)