مرجع خبری پرسپولیس : خبر مثبت اعلام شدن دوپینگ 5 بازیکن فوتبال ایران این روزها مثل بمب در فضای فوتبال صدا کرده است چراکه گفته می شود سه تای آنها عضو تیم های سرخابی هستند!

 

مهرداد پولادی بازیکن جدید پرسپولیس یکی از این بازیکنان است که برایش شایعه درست کرده اند و برخی به گونه ای کد می دهند که انگار وی یکی از دوپینگی هاست.

 

اما بازیکن پرسپولیس به شدت در برابر این شایعه واکنش نشان داده و می گوید چطور دوپینگ کرده ام که خودم خبر ندارم؟

مهرداد پولادی در گفت و گو با خبر این شایعه را رد کرده و گفت: هشت سال است که فوتبال بازی می کنم و در تمام این سالها سالم زندگی کرده ام.

وی ادامه داد: نمی دانم از کجا این خبر را آورده اند. اگر قرار به دوپینگ کردن باشد باید اول به خود من ابلاغ کنند. من منتظرم هستم تا یک نفر بیاید و رسما خبر دوپینگی بودنم را اعلام کند تا از او شکایت کنم. من چطور دوپینگ کرده ام که خودم خبر ندارم؟ دست آقایان درد نکند که برای من شایعه درست کرده اند.

 

اما چه شد که به یک باره در این مقطع نام 5 بازیکن فوتبال و سه عضو تیم های مطرح پایتخت به عنوان دوپینگی مطرح شد؟ بازیکنانی که با اسامی مستعار م.ح ، م.ا و م.پ معرفی شده اند.

 

هاشمیان رئیس کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال می‌گوید: «ممکن است این بازیکنان از همان مکملی استفاده کرده باشند که تا مدتی قبل استفاده از آن منعی نداشت. اما حالا این مکمل وارد لیست داروهای ممنوعه شده است. اگر واقعا همین‌طور باشد و این بازیکنان بتوانند اثبات کنند که از این مکمل استفاده کرده‌اند، محرومیتی برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و ماجرا با یک تذکر کتبی حل می‌شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)