مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان جدید پرسپولیس گفت: از فوتبال ایران شناخت خوبی دارم و از طریق اینترنت بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کردم.

 

ادوکوویچ در خصوص حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به شناختی که از فوتبال ایران داشتم تصمیم گرفتم با دعوت مسئولان باشگاه بزرگ پرسپولیس به ایران بیایم.

 

من سابقه حضور در ایران و تبریز را دارم و مدتی در تمرینات تراکتورسازی بودم که البته خیلی کوتاه‌مدت بود اما تجربه بدی نبود.

 

وی افزود: از فوتبال ایران شناخت خوبی دارم و از طریق اینترنت بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کردم و می‌دانم کیفیت فوتبال شما بالا است. ایران همیشه در قاره آسیا یکی از قوی‌ترین تیم‌های ملی را داشته است.

 

 این دروازه‌بان بوسنیایی در پاسخ به این سؤال که آیا امیدوار هستید با پرسپولیس قرارداد ببندید گفت: به نظر می‌توانم پرسپولیسی شوم و می‌دانم موفق خواهم شد اما باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

ادوکوویچ در خصوص حضور هوشیار و معمارزاده در پرسپولیس گفت: می‌دانم پرسپولیس دو دروازه‌بان خوب دارد اما چرا باید از رقابت با آنها ترس داشته باشم؟‌ کار خودم را انجام می‌دهم و هرچه در توان دارم برای جلب نظر دنیزلی انجام خواهم داد. برای هوشیار و معمارزاده هم آرزوی موفقیت می‌کنم. این را می‌دانم که فقط برای لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس آمده‌ام. حتماً قانونی است که من می‌توانم بازی کنم و به ایران دعوت شده‌ام.

 

وی یادآور شد: از کادر فنی پرسپولیس شناخت خوبی دارم. انور مربی دروازه‌بانان پرسپولیس را به خوبی می‌شناسم و با تفکرات حرفه‌ای دنیزلی آشنا هستم. امیدوارم رضایت او را جلب کنم.

 

ادوکوویچ در پایان در خصوص هواداران پرسپولیس عنوان کرد: می‌دانم این باشگاه هواداران زیادی دارد و بهترین تیم ایران است به همین دلیل کارم سخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)