مرجع خبری پرسپولیس : كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تمام امید سرخ پوشان در فصل جاری به رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست.

 

مهدی مهدوی كیا در جریان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان كرد: پس از چند روز استراحت تمرینات خود را آغاز كردیم و از فردا با حضور دنیزلی تمرینات آماده سازی پرسپولیس شكل جدی تری به خود خواهد گرفت.

 

وی افزود: باید تمرینات را با قدرت دنبال كنیم تا برای دیدار سختی كه با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا داریم، آماده شویم.

 

مهدوی كیا با اشاره به قدرت بالای الهلال عربستان گفت: رویارویی با این تیم برای ما بسیار سخت است چرا كه این دیدار در ریاض برگزار می شود و الهلال در طول سال های اخیر یكی از بهترین تیم های آسیا بوده و افتخارات زیادی نیز در كارنامه دارد.

 

وی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در فصل جاری نیز اظهار داشت: جام حذفی را از دست داده ایم و در لیگ برتر نیز شرایط خوبی نداریم به همین دلیل تمام امید ما در فصل جاری در لیگ قهرمانان آسیا خلاصه می شود.

 

كاپیتان پرسپولیس گفت: در گروهی قرار داریم كه هر چهار تیم شانس صعود دارند و باید تلاش كنیم تا در بین دو تیم نخست قرار بگیریم و به مرحله حذفی راه پیدا كنیم.

 

وی در مورد حضور خود در مراسم قرعه كشی مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: امیدوارم در این مراسم قرعه خوبی را برای ایران بردارم تا تیم ملی شرایط خوبی برای صعود به جام جهانی برزیل داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)