مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتسال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال به تساوی برابر حفاری اهواز دست یافت.

 

دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهیدمنصوری قرچک در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال از ساعت 15:30 در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که در پایان اصفهانی‌ها با نتیجه 5 بر 2 برابر منصوری به برتری رسیدند.

عباس ترابیان، رئیس سازمان لیگ برتر فوتسال در سالن مسابقه حضور داشت و قبل از آغاز بازی قصد داشت تا درباره حساسیت این بازی با تماشاگران صحبت کند، اما هواداران اصفهانی که معتقد بودند فدراسیون فوتبال حمایت خاصی از منصوری دارد اجازه ندادند صحبت‌های ترابیان ادامه یابد.

حسین شمس، مدیرفنی تیم فوتسال گیتی‌پسند در سالن حضور داشت و چندین بار از سوی تماشاگران اصفهانی تشویق شد. شمس پس از زدن گل پنجم تیمش به شدت بازیکنانش را تشویق کرد و از هواداران نیز خواست تا به تشویق‌های خود ادامه دهند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان با نتیجه 5 بر 2 برابر شهیدمنصوری قرچک به برتری دست یافت و 59 امتیازی شد تا هم‌امتیاز منصوری صدرنشین شود، اما به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار بگیرد.

با این نتیجه 2 هفته باقی مانده لیگ برتر فوتسال از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود. منصوری باید به مصاف صبای قم (میزبان) و فولادماهان (میهمان) برود و گیتی‌پسند نیز میهمان فرش‌آرا و میزبان پرسپولیس خواهد بود و تکلیف قهرمان در پایان هفته بیست‌وششم مشخص خواهد شد.

عصر امروز و از ساعت 16 نیز 6 دیدار دیگر نیز برگزار شد. راه ساری برابر میثاق تهران به تساوی بدون گل دست یافت و با توجه به اینکه شهرداری ساوه برابر گسترش فولاد به برتری رسیده بود، سقوط این تیم به لیگ دسته اول نیز قطعی شد تا تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص شده باشد. دبیری نیز پیش از این سقوط کرده بود.

نتایج کامل مسابقات امروز به شرح زیر است:

گیتی‌پسند 5 – شهیدمنصوری 2

فولادماهان اصفهان 3 – صبای قم 2

گسترش فولاد تبریز صفر – شهرداری ساوه یک

راه ساری صفر – میثاق تهران صفر

لبنیات ارژن شیراز 2 – فرش‌آرا مشهد 2

دبیری تبریز 3 – فیروزصفه اصفهان 5

حفاری اهواز 5 – پرسپولیس 5

جدول لیگ برتر فوتسال:

1- شهید منصوری 59 امتیاز (تفاضل گل: 51)

2- گیتی‌پسند‌ 59 (تفاضل گل: 47)

3- فولاد‌ماهان‌ 51

4- حفاری‌‌اهواز 42

5- گسترش‌فولاد‌ 39

6- صبای قم 36

7- فیروزصفه‌ 34

8- فرش‌آرا 30

9- پرسپولیس تهران 27

10- ارژن شیراز 26

11- شهرداری ساوه 25

12- میثاق تهران 23

13- راه ساری 16

14- دبیری تبریز 10

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)