مرجع خبری پرسپولیس : اسامی مربیان و بازیکنان و داوران محروم اعلام شد

میثاقیان، شیث رضایی و نیکبخت غایبان شاخص لیگ نهم

به گزارش مرجع خبری به نقل از ایسنا، فدراسیون فوتبال که از ابتدای فصل گذشته رقابت‌های لیگ با اجرای طرح منشور اخلاقی به دنبال برخورد با مفاسد فوتبال بود، یک داور، یک کمک داور، چهار مربی و تعدادی از بازیکنان را محروم خواهد کرد.

سازمان لیگ و کمیته انضباطی پس از برگزاری چند جلسه و جمع بندی نهایی یک داور، یک کمک داور، چهار مربی و تعدادی از بازیکنان فوتبال را با حکم تعلیقی و قطعی از حضور در میادین فوتبال محروم کرده است.

عزیزمحمدی با تایید این مطلب و تاکید بر اینکه جمع‌بندی‌های فدراسیون فوتبال درمورد برخی از متخلفان فوتبال به نتیجه رسیده است، اظهار کرد: دو داور فوتبال (داور وسط و کمک داور) که براساس بررسی‌ها مرتکب تخلف شده‌اند، فصل آینده حق قضاوت را نخواهند داشت.

وی افزود: همچنین چهار تن از مربیان فوتبال تخلف آنها محرز شده است که رای درمورد سه تن از آنها تعلیقی و درمورد یک مربی دیگر قطعی است که او قطعا فصل آینده امکان فعالیت در فوتبال را نخواهد داشت.

رییس سازمان لیگ اظهار کرد: بررسی درمورد بازیکنان فوتبال نیز به نتایج قابل توجهی رسیده است، به گونه‌ای که تعدادی از بازیکنان با تعهد کتبی و برخی دیگر با محرومیت قطعی روبرو شده‌اند.

عزیزمحمدی تاکید کرد که فدراسیون فوتبال قصد دارد با قاطعیت با متخلفین برخورد کند.

براساس این گزارش،

یکی از سه مربی که با محرومیت تعلیقی یکساله امکان فعالیت در لیگ آینده‌ی فوتبال را خواهد داشت، اکبر میثاقیان است. “ف. ک” از مربیان لیگ دسته یک و “ا.ق” دو مربی هستند که با تعهد کتبی امکان فعالیت در فصل آتی فوتبال را دارند. همچنین مربی لیگ برتری که با محرومیت یک ساله روبرو شده است “ف.ک” است.

داوران محروم شده نیز با اتهاماتی چون رشوه و تبانی روبرو هستند که مدارک این اتهامات نیز موجود است و تخلف آنها برای مسوولان فدراسیون فوتبال اثبات شده است.

همچنین در حدود 15 بازیکن براساس منشور اخلاقی متخلف شناخته شده‌اند که چهار تن از آنها با محرومیت قطعی روبرو شده‌اند اما سایرین می‌توانند با تعهد کتبی بازی کنند. “ع-ن” و “ش.ر” دو تن از بازیکنانی هستند که با محرومیت قطعی روبرو شده‌اند.

برخی جراید ورزشی امروز صبح با انتشار این خبر از از اکبر میثاقیان، فیروز کریمی ، فرهاد کاظمی به عنوان مربیان متخلف نام بردند و اعلام کردند امیر قلعه نویی با اخذ تعهد می‌تواند در لیگ برتر فعالیت کند. همچنین در این اخبار آمده بود شیث رضایی و علیرضا نیکبخت واحدی مجوز فعالیت در لیگ نهم را به دلایل مسائل غیراخلاقی ندارند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)