آقایان مسئول ، بازهم بروید از این تیم حمایت کنید

مرجع خبری پرسپولیس : طی 24 ساعت گذشته و پس از مسابقه تیم ملی ایران برابر اردن برخی نااهلان و دشمنان فوتبال قلم به دست گرفته و آنچه که شایسته و بایسته خود و باشگاه مطبوعشان بوده است به علی کریمی کاپیتان تیم ملی فوتبال نسبت داده اند.

 

صحبت بهت برانگیز در خصوص گل اول ایران به اردن است که می گویند وی هم تیمی خود در پرسپولیس محمد نوری را هل داده  است تا زننده گل ایران باشد.

 

در پاسخ به این افراد تنگ نظر باید گفت چرا نمی فهمید اگر کریمی خودش توپی را که به سمت دروازه زده بود  ریباند نمی کرد ، داور آفساید اعلام می کرد و الان تیم ملی کشورمان در یک کشور عربی با شکست به خانه برگشته بود؟ واقعا نمی فهمید یا خودتان را به نفهمیدن زده اید؟

حماقت تا کجا؟ کریمی عشق گل زدن دارد؟ کریمی عشق گل زدن جلوی دوربین دارد که با پیراهن و شلوار جین به نوانخانه کودکان بی سرپرست می رود ، پا به توپ شده و با یک توپ پلاستیکی دل بچه های یتیم  را شاد می کند؟ کریمی همان کسی نیست که بارها از تیم ملی خداحافظی می کند و با التماس به دنبال او می روند تا برای تیم ملی بازی کند؟

اصلا فرض محال را بر این بگیریم که کریمی به هوا پریده است تا خودش گل بزند. عطش گلزنی برای پیراهن سفید ایران سزاوارتر است یا دور افتخار بعد از گلزنی با پیراهن الوصل امارات و نمایش عکس شیخ عرب روی پیراهن؟! اسطوره شما همان کسی نیست که در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی الوصل خبرنگار اماراتی از او پرسید نظرت راجع به دعوت شدن به تیم ملی ایران چیست ، و او پاسخ داد ایران رو ولش کن، گور بابای ایران؟!

کریمی همان کسی نیست که در بازی سال 88 تیم ملی برابر کره جنوبی از خودش گذشت اما از ملتش نگذشت؟ اما در طرف مقابل اسطوره شما همان کسی نیست که 15 میلیون ساده دل آبی را سر کار گذاشت و به عشق دلارهای شیخ نشین ها راه حاشیه خلیج فارس را در پیش گرفت و از آن ور آب پیغام تهدید به افشاگری برایتان فرستاد؟ راستی حال تیام چطور است؟!

در آخر آمار کوتاهی از رکوردهای جاودانه اسطوره های تمام نشدنی فوتبال ایران و پرسپولیس و همچنین به اصطلاح اسطوره های آبی های تهران منتشر می کنیم ، باشد که عبرتی شود، البته برای آنان که تفکر می کنند!

 

لیست بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ملی ایران و پرسپولیس:

1- علی دایی (109 گل)
2- کریم باقری(50 گل)
3- علی کریمی(37 گل)

 

اسامی برخی از اسطوره های تیم استقلال و عملکرد آنها:

1- فرهاد مجیدی(بازی ملی 45 ، گل 10)

2- محمود فکری (بازی ملی 18 ، گل 1)

3- امیر قلعه نویی(بازی ملی 17 ، گل1 )

 

یک تا 109 ! شما مقایسه کنید ، چه کسانی نیاز به مطرح شدن دارند؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)