مرجع خبری پرسپولیس : مدیر حقوقی پیشین باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که در خصوص شکایت وینگادا کسر امتیاز این تیم را تهدید نمی‌کند.

 

مصطفی شکری در خصوص احتمال کسر 6 امتیاز از پرسپولیس به دلیل شکایت وینگادا سرمربی پرتغالی پیشین این تیم گفت: قرارداد وینگادا یک فصل و نیم بود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند این قرارداد را کاهش دهند.

 

در این میان پس از فسخ قرارداد عددی معادل دویست هزار دلار مانده بود که باید به وینگادا پرداخت می‌شد.

 

وی افزود: پس از اینکه وینگادا این مبلغ را با مطرح کردن در فیفا از ما خواست قبول کردیم آن را بپردازیم اما بعد از آنکه متوجه شدیم وینگادا 140 هزار دلار جریمه هم از ما مطالبه کرده و موضوع در کمیته وضعیت بازیکنان فیفا مطرح شده بلافاصله به این موضوع ورود کردیم.

 

شکری ادامه داد: به فیفا اعلام کردیم باید اینگونه مشکلات ابتدا باید در فدراسیون و کمیته انضباطی ایران بررسی شود. فیفا درخواست ما را قبول کرد اما ما چون کمیته‌ای در خصوص بررسی وضعیت بازیکنان در فدراسیون نداریم و این کار را کمیته انضباطی انجام می‌دهد، کمیته انضباطی به این مسئله رسیدگی نکرد. یعنی ما در فدراسیون فوتبال علی‌رغم اساسنامه، شورای حل اختلاف بازیکنان نداریم و به همین دلیل کار به فیفا کشیده شد.

 

مدیر حقوقی پیشین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ظاهراً در این مدت حکمی صادر شده و کمیته وضعیت بازیکنان فیفا اعلام کرده باید پولی به وینگادا پرداخت شود، اما این موضوع که از پرسپولیس 6 امتیاز کم شود واقعیت ندارد. دو هفته پیش نامه‌ای به باشگاه ابلاغ شده که باید پولی را به وینگادا پرداخت کنند. باشگاه می‌تواند ظرف 10 روز به آن اعتراض کند که این اتفاق افتاده است. با مستنداتی که پرسپولیسی‌ها دارند به رأی فیفا اعتراض کرده‌اند و قطعاً به آن رسیدگی خواهد شد اما باز هم می‌گویم احتمال کسر 6 امتیاز وجود ندارد.

 

وی در پایان گفت: با توجه به روندی که طی شده و پس از مراحل مختلف، مبلغی بالغ بر سیصد هزار دلار باید طبق نامه‌ای که اعلام شده به وینگادا پرداخت شود که قطعاً به این موضوع رسیدگی خواهد شد. کسر 6 امتیاز از یک تیم مسئله کوچکی نیست. اگر رأی وینگادا قطعی و سپس ابلاغ شود و اقدامی نشود و مسئولان باشگاه اعتراضی نداشته باشند آن وقت در مراحل بعدی کار به کسر امتیاز می‌رسد که این موضوع پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)