مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیم‌های فوتبال ایران و قطر در هفته پایانی از مرحله سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که مصطفی دنیزلی و کریم باقری به همراه دو کاندیدای ریاست فدراسیون در ورزشگاه حضور داشتند.

دیدار تیم های فوتبال ایران قطر در هفته ششم از مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد که حاشیه های این مسابقه را در زیر می خوانید.

 

* هواداران پرسپولیس با شعارهای خود به هادی عقیلی خوش آمد گفتند.

 

*شماری از هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه بودند خطاب به هادی عقیلی می گفتند” عقیلی به پرسپولیس خوش آمدی”. صحبت هایی مبنی بر حضور این بازیکن در فصل آینده در پرسپولیس مطرح شده است اگر چه هنوز چیزی قطعی نشده است.

 

علی کفاشیان در کنار مسئولان سفارت قطر در جایگاه شیشه ای حضور دارد. همچنین در جایگاه ویژه مصطفی دنیزلی سرمربی تیم پرسپولیس، کریم باقری، حسن روشن، افشین پیروانی و ناصر شفق حضور داشتند.

 

* سوشا مکانی، احسان حاج صفی و یعقوب کریمی سه بازیکن تیم ملی در جایگاه ویژه نظاره گر بازی هستند.

* در جایگاه جدید التأسیس ورزشگاه آزادی هم مصطفی دنیزلی به همراه مترجمش حضور داشت. ضمن اینکه کریم باقری و افشین پیروانی از دیگر حاضران در ورزشگاه هستند.

* چند نفر از بانوان علاقمندان به فوتبال پشت درهای ورزشگاه آزادی حضور داشتند و تلاش می کردند تا به ورزشگاه وارد شوند.

* بیشتر عکاسان پشت دروازه قطر مستقر شده و به نظر می رسد تنها عکاسانی که از قطر  به ایران آمده اند پشت دروازه ایران بودند.

* جایگاه خبرنگاران هم تقریبا پر شده و کمتر از 10 خبرنگار قطری در این جایگاه نشسته بودند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل قطر از روی نقطه پنالتی تماشاگران روبروی جایگاه به تشویق مهدی رحمتی پرداختند ضمن اینکه اشکان دژآگه از ابتدای بازی و خصوصا پس از به ثمر رساندن گل نخست تیم ایران به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد.

* علی کریمی بیش از سایر نفرات در این دیدار از سوی تماشاگران تشویق شد که این تشویق ها در قبل و میانه بازی ادامه داشت.

* حمید نعمت الله کارگردان سریال وضعیت سفید هم در بین تماشاگران نشسته بود.

 

 

دیدار تیم های فوتبال ایران و قطر در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی در حالی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که خبرنگاران قطری با اضطراب این مسابقه و دیدار بحرین و اندونزی را پیگیری می کردند.

* در بین دو نیمه تمام بازیکنانی ذخیره قطر در زمین ماندند و بدنهای خود را گرم کردند اما از تیم ایران تنها 3 بازیکن در گوشه زمین حضور داشتند.

* مصطفی دنیزلی سرمربی تیم پرسپولیس که در بدو ورود به ورزشگاه جهت حضور در جایگاه مبله با مشکل مواجه شده بود و به همین خاطر در جایگاه جدید نشسته بود در بین دو نیمه با درخواست سفیر ترکیه به جایگاه ویژه رفت و از آنجا بازی را تماشا کرد.

* پیمان درستکار و داوود رخش خورشید از کشتی گیران قهرمان کشورمان در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و این مسابقه را از نزدیک نگاه کردند.

* در آغاز نیمه دوم تماشاگران ساکت بودند اما با گل اشکان دژاگه یخ آنها آب شد و به شدت تیم ایران را تشویق کردند. آنها در این هنگام به تشویق دژاگه پرداخته و رقص پرچم های ایران در روی سکوها دیدنی بود.

* در همان ابتدای نیمه دوم علی فتح الله زاده هم به ورزشگاه آزادی آمد و در این هنگام مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت ضمن اینکه آیت اللهی عضو هیئت رئیسه هم در جایگاه نشسته است.

* کارلوس کی روش در اکثر دقایق نیمه دوم از کنار خط زمین بازی را نگاه می کرد. وی پس از گل دوم دژاگه و شادی کودتاه باز هم با چهره ای گرفته عملکرد بازیکنان تیم ایران را زیر نظر گرفته بود و حتی به نظر می رسد برتری ایران هم وی را خوشحال نکرده است.

* سید مهدی رحمتی دروازه بان ایران در ابتدای نیمه دوم از سوی تعداد معدودی تماشاگران با شعار رحمتی  حجازی تشویق می شد. وی روی گل اول قطر به حریف پنالتی داد و روی گل دوم هم با اشتباهش توپ وارد دروازه ایران شد.

* خبرنگاران قطری در اکثر دقایق مسابقه نتیجه دیدار همزمان اندونزی و بحرین را پیگیری می کردند و اضطراب شدیدی در آنها وجود داشت.

* بعد از گل دوم تیم قطر بازیکنان این تیم از شدت خوشحالی به داخل زمین دویدند و خبرنگاران قطری حاضر در ورزشگاه هم به شدت خوشحال شدند زیرا با این گل تیمشان در روزی که بحرین 10 گل به اندونزی زده بود وداع زودهنگامی با جام جهانی نداشت و راهی مرحله بعد شد.

* محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان هم در دقایق پایانی وارد ورزشگاه شد که پس از دقایقی از ورود وی دروازه تیم ایران باز شد.

* عزیز محمدی و علی کفاشیان دو نامزد اصلی ریاست فدراسیون فوتبال در جایگاه ویژه کنار هم نشسته بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)