مرجع خبری پرسپولیس : توانایی و لیاقت مدیریتی این روزها در پرسپولیس بیداد می کند !

ماشاءا…، براي اين پرسپوليس اسپند دود كنيد تا چشم نخورد. توانايي و لياقت مديريت در اين تيم بيداد مي‌كند و از شدت زيادي قدرت مديريت همه سرگيجه گرفته‌اند، دروغ‌هايي هم كه مي‌شنويد به خاطر توانايي بالاي مديريت باشگاه است، وگرنه فرزاد آشوبي با پرسپوليس قرارداد داخلي بسته بود و همين طوري ناگهاني با مس تمديد كرد، اميرحسين صادقي هم قرارداد داخلي داشت ولي با خيال راحت راهش را به سمت استقلال كج مي‌كند، خبر تمديد قرارداد حسين بادامكي با پرسپوليس منتشر مي‌شود، آن هم در حالي كه حسين حتي خودكار هم در باشگاه به دستش نگرفته است و هيچ امضايي نزده است. يك وقت فكر نكنيد كه انصاري‌فرد يا باشگاه پرسپوليس دروغ مي‌گويند، اصلا، مداركش موجود است و جناب مدير‌عامل بعدا آنها را رو كرده و از آشوبي و صادقي هم غرامت خواهد گرفت. ولي مساله اينجاست كه در پرسپوليس آب از سرچشمه گل‌آلود است و انصاري‌فرد هم جزيي از وضعيت آشفته مديريتي است كه نه در سر بالايي آب بلكه در راستاي آن شنا مي‌كند تا باري به هر جهت بماند.
آن از داستان آمدن حبيب كاشاني كه يك هفته تمام هواداران را قبل از انتخابات رياست‌جمهوري سر‌كار گذاشتند و بعد هيچ خبري نشد تا بدبينان اين مقوله را به حساب تبليغات سازمان تربيت‌بدني براي رييس‌جمهور ربط دهند، به خصوص كه حاج‌حبيب در اكثر برنامه‌هاي تبليغاتي محمود احمدي‌نژاد در كنار وي حضور داشت ولي بلافاصله بعد از پايان انتخابات قضيه كاشاني كنسل شد، اين هم از سريال انتخاب سرمربي كه همه را سركار گذاشته است، از ششم خرداد ماه يعني حدود يك ماه پيش كار پرسپوليس در فصل گذشته به اتمام رسيده است و فرصت بود تا سرمربي تيم انتخاب شود ولي هنوز شوي تاپ‌مولر و پروزوويچ به سرانجام نرسيده، بحث هنري ميشل و اسوالدو آرديلس مطرح مي‌شود و ان‌شاءا… اگر عمري باقي باشد، چند روز قبل از شروع ليگ يك مربي بيكار و سرگردان را پيدا خواهند كرد تا پرونده بعدي پرسپوليس در كميته انضباطي فيفا هم جور شود، چون طبيعتا در اين باشگاه پول هيچ‌كسي را كامل نمي‌دهند و خارجي‌ها به خاطر 20 هزار دلار هم كه شده سه سوت به فيفا شكايت مي‌كنند.

وضعيت بازيكنان اين تيم هم كه ديگر نور‌علي‌النور است. آرفي هنوز قراردادش را ثبت نكرده و بائو هم حال و روز مشابهي دارد. مي‌گويند با الونگ الونگ قرارداد بسته‌اند ولي خبر مي‌رسد كه او هم با يك تيم اسلواكي قرارداد بسته است. بازيكنان قديمي هم هنوز تكليفشان معلوم نيست. مازيار زارع و پژمان نوري هم كه هنوز با باشگاه به توافقي دست نيافته‌اند و ساز رفتن كوك كرده‌اند، بادامكي و عليرضا محمد هم هيچ امضايي براي فصل آينده نزده‌اند، رفتن علي كريمي، مهدي واعظي، رحمان رضايي، فرانك آتسوي و ايوان پتروويچ تقريبا مسجل شده و ابراهيم توره هم چند صباحي است به سپاهان پيوسته و در تمرينات اين تيم زير نظر امير قلعه‌نويي مشاركت دارد. تازه خبر مي‌رسد كه چند نفر مثل بهادر عبدي، فرهاد خيرخواه، حميدرضا علي‌عسگر، مسعود زارعي و حتي محمد منصوري هم در فهرست فردش قرار دارند. حال خودتان حساب كنيد كه پرسپوليس در حال حاضر چند بازيكن براي فصل آينده دارد؟
اگر از احوالات پريشان مديريتي پرسپوليس باز هم خواسته باشيد داستان حميد درخشان يك گواه محكم ديگر بر توانايي و لياقت مديران پرسپوليس است. درخشان، عضو كميته فني پرسپوليس بود و قرار شده بود كه دستيار اول مربي خارجي باشد و حتي براي سفر به برزيل در راستاي جذب بازيكن بليت هم رزرو كرده بود، ولي ناگهان با شنيدن برخي زمزمه‌ها سراغ باشگاه رفت و شنيد كه برخي از اعضاي هيات مديره با حضور او مخالف هستند و به همين راحتي او هم عطاي پرسپوليس را به لقايش بخشيد تا سرمربي پيكان شود.
مرحبا به اين مديران پرسپوليس، از رييس مجمع گرفته تا اعضاي هيات مديره و مدير‌عامل، بي‌انصاف‌ها هرچه مدير لايق است را احتكار كرده‌اند تا ديگر باشگاه‌ها له‌له مدير بزنند! خوب بخواب پرسپوليس عزيز، مقام و عنوان را براي چه مي‌خواهي؟ لالا، لالا، پرسپوليس لالا كه پنجمي هم برايت در ليگ نهم يك رويا خواهد بود!
لالا، لالا، پرسپوليس لالا كه هوادارانت نمي‌دانند از دست تو در فصل پيش‌رو چه خاكي بايد بر سر بكنند و چقدر خفت تو را تحمل كنند؟ لالا، لالا، پرسپوليس لالا، مثل كورش آسوده بخواب كه بعضي‌ها بيدارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)