مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از پیروزی شش بر یک این تیم برابر الشباب امارات از هدف تیمش برای قهرمانی در آسیا گفت.

علي كريمي پس از پيروزي شش بر يك تيمش برابر الشباب امارات با تبريك سال نو اظهار كرد: ما در اين ديدار مي‌توانستيم در همان نيمه اول نيز شش گل به تيم الشباب بزنيم اما از فرصت‌ها استفاده نكرديم.

قبل از هر چیز به مردم سال جدید را تبریک می‌گویم و امیدوارم امسال برای آنها سال خوب و پر از سلامتی و شادی باشد و خدا را شکر می‌کنم که امروز شرمنده مردم نشدیم. خیلی وقت بود که پرسپولیس پرگل نبرده بود و امیدواریم در بازی بعدی در لیگ قهرمانان امتیاز بگیریم و بتوانیم به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.

كريمي ادامه داد:‌ ما در اين ديدار مي‌توانستيم در همان نيمه اول نيز شش گل به تيم الشباب بزنيم اما از فرصت‌ها استفاده نكرديم. بعد از آن كه در نيمه نخست نتوانستيم از فرصت‌ها استفاده كنيم در نيمه دوم با دقت بيشتري وارد زمين شده و بهترين بهره را از فرصت‌هاي به دست آمده برديم.نبايد فراموش كنيم دراين ديدار زايد روز خوبي داشت و در مواقعي گلزني كرد كه روند تيم ما را تغيير داد اما او اگر دقت لازم را مي كرد مي‌توانست سوپر هت‌تريك هم كند.

 

من به این بازیکن تبریک می‌گویم اگر دقت کرده بود می‌توانست امروز سوپر هت‌تریک کند او خوب موقعی گل زد و امیدوارم این روند گل‌زنی خود را تا پایان فصل ادامه دهد.

 

وي ادامه داد: اميدوارم هواداران اين عيدي را از ما قبول كنند اما بايد توجه داشت كه ما در بازي آينده برابر الغرافه در قطر روز سختي را خواهيم داشت اما تلاش مي كنيم با كسب امتيازات لازم صعودمان را از اين مرحله قطعي سازيم.

کریمی در پاسخ به اين سوال كه آيا گمان مي‌كرديد شش گل به تيم الشباب بزنيد، افزود: تيم الشباب و در كل باشگاه‌هاي اماراتي حتي براي حضور در ليگ امارات هم سرمايه گذاري هنگفتي انجام مي‌دهند چه برسد به ليگ قهرمانان آسيا كه پول سنگيني را صرف آماده سازي تيم خود مي‌كنند. اما نتيجه‌اي كه بدست آمد جزو اتفاقات فوتبال بود و در فوتبال هر از گاهي مشابه چنين رخدادهايي به وجود مي‌آيد.حتي من بايد بگويم در بازي برگشت مقابل الشباب در امارات روز آساني پيش رو نخواهيم داشت.

وي افزود: ما بازي بعدمان مقابل الغرافه در ليگ قهرمانان خواهد بود و سه روز بعد از آن مسابقه خواهيم داشت اما بعد از آن شش روز استراحت خواهيم كرد.

كريمي با اشاره به اين كه اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا با انگيزه‌تر ظاهر مي‌شود گفت:‌اين موضوع طبيعي است چرا كه ما در ليگ برتر هيچ شانسي براي قهرماني نداريم و در جام حذفي هم تيم استقلال قهرمان شد كه جا دارد به هواداران و بازيكنان اين تيم تبريك بگويم. حالا براي اين كه بتوانيم سهميه سال آينده ليگ قهرمانان آسيا را كسب كنيم بايد در اين رقابت‌ها عنوان قهرماني را بدست بياوريم كه ما هم تلاش مي‌كنيم به اين مهم دست يابيم.

 

وی در خصوص هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت:‌ تمام هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمده بودند زحمت کشیدند و خوشحالیم که امروز شاد ورزشگاه را ترک کردند ما امروز از موقعیت‌های خود خیلی خوب استفاده کردند.

 

 

 

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا به عیادت علی دایی رفته یا خیر، گفت: من وقت نکردم که به عیادت دایی بروم، درگیر اردو بودم. قصد داشتم که بعد از بازی امروز به ملاقاتش بروم که خدا را شکر شنیدم مرخص شده و در سال جدید برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)