مرجع خبری پرسپولیس : عملکرد درخشانی در پرسپولیس نداشت اما خیلی از سرخپوشان دلشان برای او تنگ می شود.

 

صحبت از مجتبی زارعی است، بازیکنی که خیلی از پرسپولیسی ها می گویند فقط چشم هایش را می بست و تا انتهای زمین می دوید! شاید به همین دلیل هواداران به او لقب «فراری» دادند.

 

به بهانه نوروز پای صحبت های زارعی می نشینید. او می گوید از نتیجه دربی شگفت زده شده و بعد از گل دوم استقلال تلویزیون را خاموش کرده و رفته! وقتی از او می پرسیم که آیا این نتیجه را پیش بینی می کرد؟ می گوید: «به عقل جن هم نمی رسید! هر کس ادعا می کند که پیش بینی کرده خالی بند بزرگی است!»

 

خیلی از پرسپولیسی ها معتقدند اگر زارعی در بازی دربی در یک موقعیت تک به تک قرار می گرفت بدون شک توپ را به آسمان می فرستاد! خودش می گوید: «چون همه بازیکنان فعلی پرسپولیس هم سطح مارادونا هستند این حرف را می زنند!»

 

او که در کودکی عاشق کارتون تام و جری و فوتبالیست ها بوده، می گوید: «من عاشق تام و جری بودم و همیشه برای تام غصه می خوردم! در کارتون فوتبالیست ها هم تارو را دوست داشتم، البته زمین های فوتبال آن ها 70و 80 هکتاری بود و یک هفته طول می کشد که کسی طول زمین را طی کند!»

 

زارعی می گوید در حساب بانکی اش 200 هزار تومان پول دارد: «اگر باشگاه پرسپولیس طلبم را می داد یک خانه برای پدرم می خریدم.»

 

او البته منشا شایعات را پیرامون خودش کسی نمی داند جز ابراهیم شکوری: «من یک بار گفتم می خواهم ماشین بخرم و روز بعد با ماشین خودم سر تمرین رفتم اما بعضی ها هم هستند که 7،8 سال است قرار است ماشین بخرند!»

 

او البته تجربه راندن کامیون را هم دارد: «یک بار از شیراز به سمت تهران بار می آوردیم و خودم نشسته بودم پشت فرمان!»

 

زارعی می گوید اولین بار او اصطلاح بازیکن قاچاقی پرسپولیس را به کار برده و مخاطبش هم کسی نبوده جز «سپهر حیدری»

 

وقتی از مجتبی می پرسیم دوست داری بعد از مرگت چه چیزی روی سنگ قبرت بنویسند، می گوید: «می خواهم بعد از مرگم خاک نباشد! یعنی کسی بعد از من نباشد که بخواهد چیزی روی سنگ قبرم بنویسد!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)