مرجع خبری پرسپولیس : جریان تغییر سرمربی تیم استقلال در این تیم به یک سوژه بزرگ تبدیل شده است، و این در حالی است که بازیکنان این تیم در انتظار این تغییر و تحولات هستند.

در حالیکه برخی بازیکنان این تیم با سرمربی فعلی استقلال رابطه بسیار حسنه ای ندارند، اما این مسئله عامل این نیست که بازیکنان منتظر تغییر و تحولات و همچنین بازگشت مربی سابق تیم استقلال باشند زیرا ایجاد تغییر و تحولات همواره با مشکلاتی روبروست که ممکن است،‌ بازیکنان را با شرایط خاصی روبرو سازد.

گفتنی است: در این رابطه و پس از شنیدن اخباری مبنی بر قطعی شدن ایجاد تغییرات در تیم استقلال، چند بازیکن قدیمی آبی ها خواستار حضور در باشگاه استقلال شدند تا با مسئولان این تیم دیدار کرده و در خصوص شرایط این تیم و ایجاد تغییر و تحولات، با مسئولان باشگاه گفتگو کرده و شرایط حضور خود را مورد بررسی قرار دهند.

چند بازیکن تیم استقلال با حضور در باشگاه و جلسه با مسئولان، در خصوص شرایط تیم در فصل آینده با مسئولان این تیم گفتگو کرده تا از شرایط تیم برای فصل بعد و حضور سرمربی جدید کاملاً مطلع شوند.

این بازیکنان در مذاکرات خود با مدیریت اعلام کرده اند در صورتی که شرایط برای حضور سرمربی سابق در تیم فراهم شود و قرار بر این باشد که مدیریت استقلال وضعیت را طور دیگری پیش ببرد، این چند بازیکن تمایل زیادی به ماندن ندارند و این مسئله را اعلام کردند.

نکته قابل توجه، این است که بازیکنانی که خواستار عدم ایجاد این تحولات شدند، بازیکنان قدیمی تیم استقلال هستند که قطعاً حضورشان در تیم استقلال به نفع این تیم است. از جمله مهم ترین این بازیکنان می توان به مجتبی جباری و مهدی رحمتی اشاره کرد. مشت های گره کرده جباری پس از گلزنی رو به نیمکت تراکتورسازی(تیم فعلی قلعه نویی) و مصاحبه چند روز پیش رحمتی که صراحتا در گفتگو با دوربین های تلویزیونی اعلام کرد پس از پایان مهلت قراردادش یک روز هم در استقلال نخواهد ماند و آقایان می توانند به راحتی به این تیم بیایند گواه این مدعاست.

بازیکنان مورد نظر معتقدند که نمی توانند با برخی مربیان در تیم استقلال کار کنند و ترجیح می دهند در صورتی که شرایط فعلی تغییر کند، تغییر تیم داده و جمع آبی ها را ترک کنند.

آنها صراحتاً اعلام کردند که به منظور دوری از حواشی بسیار، ترجیح می دهند پس از حضور امیر قلعه نوعی، سرمربی فعلی تراکتور سازی تبریز در این تیم، استقلال را ترک کنند. آنها اعلام کردند،‌ اگر قلعه نوعی بیاید، ما نیستیم، این در حالی است که فتح اله زاده به عنوان مدیر عامل تیم هنوز در خصوص شرایط فصل آینده تصمیم گیری نکرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)