مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قبول دارم الغرافه بازيكنان خوبي همچون فرهاد مجيدي و طلال دارد، اما پرسپوليس هم نفرات خوبي دارد كه حتي لازم نيست نامي از آن‌ها ببرم.

مصطفي دنيزلي در نشست خبري پيش از بازي تيم‌هاي پرسپوليس و الغرافه قطر اظهار كرد: قطعا بازي آساني پيش‌روي ما نخواهد بود چرا كه در زمين حريف بازي مي‌‌كنيم. اما پرسپوليس براي صعود آسان از گروهش بايد بازي خوبي انجام دهد.

وي در پاسخ به اين سوال كه بازيكنان الغرافه قطر و كيفيت اين تيم را تا چه حد شناسايي كرديد؟ گفت: قبول دارم كه ‌ الغرافه بازيكنان خوبي از جمله فرهاد مجيدي، طلال و يك بازيكن ديگر دارد كه فوق‌العاده‌ است، اما پرسپوليس هم نفرات خوبي دارد كه حتي لازم نيست نام آن‌ها را ببرم. من به تيم اعتماد كامل دارم.

دنيزلي در پاسخ به اين سوال كه آيا براي بردن الغرافه و كسب سه امتياز به قطر آمده‌ايد؟ گفت: كاري به نتيجه‌ اين مسابقه ندارم. هر نتيجه‌اي مي‌تواند پس از پايان اين بازي رقم بخورد، اما مهم‌تر از نتيجه‌ آن است كه هواداران پرسپوليس از كيفيت بازي تيمشان راضي باشند.

 

ما سعي مي‌‌كنيم كه اين بازي را ببريم اما مهم‌تر از آن اين كه بازي خوبي را ارائه دهيم. در تيم ما چند بازيكن مصدوم هستند كه در اين سفر ما را همراهي نكردند، ( مهدي مهدوي كيا، عليرضا محمد و مهرداد اولادي) اما ساير بازيكنان وضعيت خوبي دارند.

با توجه به اين كه فرصت محدودي به نشست خبري پيش از بازي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا اختصاص داده مي‌شود، لذا ترجمه صحبت‌هاي دنيزلي كه به ترتيب از تركي به فارسي، فارسي به انگليسي و انگليسي به عربي و بالعكس بود، باعث شد او در اين نشست كمتر صحبت كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)