مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي پرسپوليس صعود از گروهش به عنوان تيم اول اهميت زيادي دارد و بنابراين تمام تلاش‌مان را به كار مي‌گيريم تا مقابل الغرافه در قطر پيروز شويم.

هادي نوروزي روز سه شنبه در دوحه درباره بازي فردا تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و الغرافه اظهار كرد: بعد از برد پرگلي كه مقابل الشباب داشتيم، روحيه خوبي گرفتيم و براي ما بسيار مهم است كه پرسپوليس به عنوان تيم اول از گروه صعود كند.

تمرين‌هاي خوب و منسجمي را پشت سر گذاشتيم كه خود روحيه تيم را ارتقا داد. ما قطعا براي پيروزي و كسب سه امتياز به قطر آمده‌ايم و اميدوارم دست خالي برنگرديم. اگر بتوانيم به عنوان تيم اول راهي مرحله بعد شويم، خيلي به نفع ما مي‌شود.

وي در واكنش به اينكه از اول شدن پرسپوليس در گروهش به اميد مصاف با استقلال در مرحله بعدي در صورت دوم شدن اين تيم در گروهش هستيد، كمي مكث كرد و گفت: داربي هميشه براي ما جذاب بوده است. هر بازيكني دوست دارد در داربي بازي كند. شايد اين اتفاق، اتفاق خيلي بدي هم نباشد. هرچند حضور نمايندگان ايران در مراحل پاياني ليگ قهرمانان آسيا براي فوتبال ما خوب است.

وي درباره بازي با الغرافه ادامه داد: بازي‌هاي اين تيم را چندين بار ديده‌ايم و الغرافه براي ما كاملا آناليز شده است. آن‌ها تيم خوب و دونده‌اي دارند. فرهاد مجيدي از مهاجمان توانمند الغرافه است كه در نوك حمله اين تيم دوندگي بالايي دارد و يك بازيكن كاملا خطرناك براي ما به شمار مي‌آيد. الغرافه چندين بازيكن خوب ديگر هم دارد. اميدوارم پرسپوليس بتواند با يك بازي منطقي كه مانند آن را مقابل الهلال ديديم، موفقيت جديدي كسب كند. بايد تلاش كنيم فرصت‌ها را از دست ندهيم. پرسپوليس روز به روز بهتر مي‌شود و مي‌خواهيم ثمره اين روند را در بازي با الغرافه هم ببينيم.

مهاجم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا تيم شما با همين بازيكنان فعلي توانايي موفقيت در مراحل بعدي ليگ قهرمانان آسيا را خواهد داشت گفت: تيم ما به لحاظ بازيكن چيزي كم ندارد. شايد بتوانيم بگوييم بازيكن زيادي هم داريم. در هر پست يكي، دو بازيكن خوب وجود دارد. الان سه بازيكن تيم ما مصدوم هستند و بازيكنان توانمند ديگري هم حضور دارند كه مي‌توانند در خدمت برنامه‌هاي تيم باشند. مشكل خاصي از اين بابت نداريم. ضمن اينكه مربي بزرگي چون دنيزلي هم داريم كه به تيم نظم مي‌دهد. جذبه و قوانين او بر شرايط پرسپوليس تاثير مثبتي داشته كه در نهايت منجر به پيشرفت پرسپوليس شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)