مرجع خبری پرسپولیس : سلمانی پرسپولیس

حکایت بازیکنان تستی در تمرینات استقلال و پرسپولیس، حکایت کورسوی امید است. بازیکنان بی نام و نشانی که در روزهای اولیه فقط صحنه را پر می کنند و به مرور با افزایش تعداد ستاره ها از تمرین بیرون می شوند.

به گزارشمرجع خبری و به نقل از گل؛ در سومین جلسه تمرین این فصل پرسپولیس که صبح امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه ازادی برگزار شد ، در تمرين امروز عليرضا حقيقي؛ ضيا نيك‌نفس، مهدي و مجتبي شيري، هادي نوروزي، شيث رضايي، كريم باقري، نبي ا… باقري‌ها، عليرضا محمد، الهايي و 5 بازيكن تستي وجود داشتند كه نسبت به تمرينات روز گذشته محمد و الهايي به اين بازيكنان اضافه شده بودند.

یکی از تستی ها یک جوان مازندرانی است که دیروز با موهای بلوند بلند و دماغ سربالای چسب خورده در تمرین حاضر شده بود، حال آنکه هم خطه ای او شیث رضایی که استاد این کارها بود در اواسط تمرین از خبر محرومیت قطعی اش باخبر شد.

او که دیروز تذکر سفت و سختی از احمدرضا عابدزاده شنیده بود در تمرین امروز گیسوان خود را به سلمانی سپرده و با قیافه ای متفاوت تمرین را آغاز کرد.

به هرحال برای امثال او همین تمرین تستی در پرسپولیس هم کم چیزی نیست ،حتی اگر فردا پس فردا بگویند خوش آمدی.بنابراین خرج سلمانی فدای سر تمرین با بزرگانب مثل آقا کریم که وقتی صدای او را می شنوند ، قلبشان تیر می کشد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)