بهترین خط حمله آسیا در اختیار ما است
مرجع خبري پرسپوليس: سرمربی پرسپولیس گفت: به نظرم در گروه ما بعد از پرسپولیس، الهلال شانس زیادی برای صعود دارد.


مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌‌های پرسپولیس ایران با الغرافه قطر گفت: بازی که در قطر انجام شد، بازی عجیبی بود و به این خاطر عجیب بود که بازی با یک نتیجه عجیب آغاز شد.

 

وی ادامه داد: به راحتی می‌گویم که پرسپولیس از لحاظ فردی و تیمی روند صعودی دارد و این روند که در گروه به دست آمده را ادامه می‌دهیم.

 

دنیزلی یادآور شد: هدفمان کسب 4 امتیاز از 2 بازی خانگی در آینده است اما برای 4 امتیاز به زمین نمی‌رویم. بلکه هر 6 امتیاز را می‌خواهیم و می‌دانیم که رقبا تیم‌های خوبی هستند اما ما هم واقعا تیم خوبی هستیم. مسئولیت‌هایمان را می‌شناسیم و می‌دانیم که برای فوتبال ایران باید پیروز شویم، ضمن اینکه بازیکنان ما هم از این مسئولیت خبردار هستند.

 

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: باز هم فردا پرسپولیس را خواهید دید که با تمام وجود بازی می‌کند و وقتی این کار را می‌کنیم به نتیجه دلخواه خواهیم رسید و به این دلیل بازیکنانم را باور دارم.

 

وی ادامه داد: در فوتبال پیروزی مهم تر از تعداد گل است و ما هرگز روی این مورد که با چند گل پیروز می شویم، برنامه ریزی نمی کنیم. در بین تمام گروه‌ها در تمام آسیا بهترین خط حمله را داریم و این نقطه مثبتی برای ما است، اما چیزی که مهم است برنده شدن در هر دو بازی است، اما نتیجه با اختلاف گل اهمیت ندارد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شناخت حریفان در دور رفت از پرسپولیس کار این تیم در دور برگشت رقابت‌ها مشکل نمی‌شود، گفت: قطعاً از بازی‌های دور رفت اطلاعات بیشتری داریم و در همین مورد هم تیم ما صدق می‌کند اما ما تیم قابل تقدیری هستیم و زمان‌هایی که نیاز داشته باشیم می‌توانیم شکل بازی را تغییر دهیم. امیدوارم بدون نیاز به تغییر شکل بازی نتیجه لازم را در ایران مقابل الغرافه کسب کنیم.

 

وی در خصوص اینکه چه توقعی از هواداران برای بازی فردا دارد، تاکید کرد:‌ بازی‌های خانگی با حضور هواداران شور و حال متفاوتی دارد و فردا هم چنین جوّ و فضایی به وجود می‌آید. تمام تفکر ما این است که بتوانیم با نتیجه‌ای خوب تمام فوتبال‌دوستان را خوشحال کنیم.

 

دنیزلی در خصوص اینکه چه تیم‌هایی شانس صعود از گروه چهارم لیک قهرمانان آسیا را دارد، گفت:‌ از نظر بازی‌هایی که قرار است برگزار شود، پس از پرسپولیس، الهلال شانس بیشتری دارد چرا که این تیم در خانه با الشباب الغرافه بازی می‌کند و بیرون از خانه به این دو تیم نباخته است. وضعیت کلی روی کاغذ این طور است، اما در فوتبال در یک ثانیه همه چیز تغییر می‌کند به همین خاطر مجبوریم نتیجه هر 6 بازی را ببینیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)