پرسپوليس از خطر جريمه نجات يافت
مرجع خبري پرسپوليس: مسئولان باشگاه پرسپوليس به موقع لباس ورزشي را به بازيکن اين تيم رساندند تا سرخپوشان از خطر جريمه شدن در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نجات پيدا کنند.


نشست خبری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الغرافه قطر ساعت 12 امروز دوشنبه در سالن اجتماعات سازمان لیگ برگزار شد که حاشیه‌های این نشست در زیر می‌آید:

 

* سامان آقازمانی، بازیکن پرسپولیس نیم ساعت زودتر از آغاز نشست در محل سازمان لیگ حاضر شد که در این هنگام با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

 

* یکی از مسئولان ایرانی برگزاری این نشست و مسابقه پرسپولیس – الغرافه قطر با دیدن آقازمانی که با لباس شخصی به محل برگزاری نشست آمده بود به او تذکر داد تا پیش از حضور ناظر AFC لباس ورزشی تیم را برتن کند. آقازمانی بلافاصله با مسئولان تیم تماس گرفت و یکی از مسئولان باشگاه که به همراهی دنیزلی به نشست خبری آمده بود لباس آقازمانی را آورد و باشگاه پرسپولیس از خطر جریمه از سوی AFC نجات پیدا کرد.

 

* سامان آقازمانی به همراه خبرنگاران در نشست خبری سرمربی و بازیکن تیم الغرافه حضور یافت اما دنیزلی در اتاق دیگر منتظر نشسته بود.

 

* یکی از خبرنگاران که قصد داشت سئوالی در خصوص فهرست فروش بازیکنان تیم پرسپولیس از دنیزلی بپرسد با واکنش مسئولان برگزاری نشست مواجه شد و آنها به این خبرنگار تاکید کردند فقط در خصوص بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سئوال بپرسد.

 

* پس از پایان نشست خبری، نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس – الغرافه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد.

 

* محمدرضا زادمهر، سرپرست پرسپولیس در خصوص وضعیت مصدومان این تیم و حضور مهدوی کیا در بازی الغرافه گفت: پس از تمرین امروز وضعیت نهایی این بازیکن و سایر مصدومان پرسپولیس مشخص می‌شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)