مرجع خبری پرسپولیس : پرونده اعتراض باشگاه پرسپوليس به راي كميته انضباطي بازي با داماش بالاخره بعد از كلي جاروجنجال براي رسيدگي مجدد به كميته انضباطي ارجاع شد.

 

به اين ترتيب حالا علي صالحي و همكارانش در كميته استيناف وظيفه دارند نهايتا تا اواسط هفته آينده تصميم جديد خود را درباره اتفاقات بازي پرسروصداي پرسپوليس-داماش در قالب يك حكم جديد اعلام كنند.

 

 

اما در طول چند هفته گذشته تاخير كميته استيناف در رسيدگي به اعتراض باشگاه پرسپوليس كه اواخر هفته گذشته در كميته انضباطي ثبت شد، طي روزهاي گذشته حرف و حديث‌هاي زيادي در محافل ورزشي و رسانه‌ها به راه انداخت. از مصاحبه‌هاي تند محمد رويانيان كه تاكيد كرده بود از هر اهرمي استفاده مي‌كند تا شرايطي را فراهم كند كه كميته استيناف دو امتياز اين تيم را بازگرداند، تا درگيري لفظي قائم مقام باشگاه پرسپوليس با دبير كميته استيناف از جمله حواشي روزهاي گذشته پيرامون اين پرونده بود.

 

 

زماني كه علي فرشادسپهر دبير كميته استيناف در مصاحبه‌اي اعلام كرد پرونده حواشي بازي پرسپوليس-داماش به دست كميته استيناف نرسيده است، جمشيد زارع در مصاحبه‌اي به اين حرف‌ها واكنش نشان داد و اعلام كرد: «دبير كميته استيناف به جاي حرف زدن در رسانه‌هاي مختلف و مصاحبه كردن، بهتر است به اعتراض باشگاه پرسپوليس رسيدگي كند و حق هواداران اين تيم را پس بدهد.» اين اظهارنظر دست راست رويانيان در باشگاه پرسپوليس حرف وحديث‌هاي زيادي در فدراسيون فوتبال به راه انداخت، تا جايي كه مقامات عالي رتبه فدراسيون فوتبال در حاشيه يك جلسه كه دبير كميته استيناف هم در آن حضور داشت نسبت به اينكه اين مقام مسوول درباره پرونده پرسپوليس مصاحبه كرده است انتقاداتي را مطرح كردند و در نهايت به فرشاد سپهر دستور دادند كه درباره اين موضوع حق اظهار نظر و حرف زدن ندارد.

 

ضمن اينكه با تصميم مديران فدراسيون فوتبال مهدي محمدنبي مسوول پاسخگويي به پرونده حواشي بازي پرسپوليس-داماش شد. به اين ترتيب تنها مديري كه اجازه دارد راجع به اين پرونده در رسانه‌ها صحبت كند او خواهد بود. چند روز پيش البته مصاحبه علي صالحي رييس كميته استيناف با يكي از روزنامه‌هاي ورزشي حاشيه‌هايي را در فدراسيون فوتبال به وجود آورد. علي صالحي در اين مصاحبه نسبت به وضعيت كميته استيناف و دست تنها بودن در اين مجموعه انتقاداتي را مطرح كرده بود. مديران فدراسيون فوتبال هم وقتي مصاحبه او را خوانده بودند در جريان تماس‌هايي كه با رييس كميته استيناف داشتند نسبت به انجام اين مصاحبه گلايه كردند اما علي صالحي در گفت و گو با مقامات فدراسيون به آنها تاكيد كرد كه هيچ مصاحبه‌اي با رسانه‌ها نداشته و به كل مصاحبه منتشر شده اش در يكي از روزنامه‌هاي ورزشي را تكذيب كرد.

 

به توجه به حساسيت‌هاي به وجود آمده درباره پرونده كسر امتياز از پرسپوليس قرار است تا زماني كه راي نهايي پرونده از سوي استيناف صادر نشده، هيچ يك از مديران حرفي درباره روند رسيدگي به پرونده نزنند. وقتي هم راي حقوقي جديد در رابطه با اين پرونده صادر شد دبيركل فدراسيون فوتبال درباره چگونگي رسيدگي به اعتراض پرسپوليس و صدور راي جديد به اهالي فوتبال توضيح مي‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)