مرجع خبری پرسپولیس : جمشيد زارع مي‌گويد دنيزلي پيش از سفر پرسپوليس به امارات به ايران باز خواهد گشت.

 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره سفر ناگهاني دنيزلي به تركيه و انتقادهايي كه در اين باره مي‌شود، گفت: همسر و پدر همسر دنيزلي مريض احوالند و او به همين خاطر پس از بازي با راه آهن از باشگاه خواست كه به تركيه برود و باشگاه هم به خاطر شرايط آن دو نفر با اين درخواست موافقت كرد.

 

وي ادامه داد: فردا تمرين‌هاي تيم زير نظر عاشوري دنبال مي‌شود و از اين نظر هيچ نگراني وجود ندارد. ضمن اينكه عاشوري هر روز با دنيزلي در تماس است. باشگاه نيز مثل هميشه روال عادي خود را طي مي‌كند و همه برنامه ريزي‌ها و هماهنگي‌ها براي اسكان و ديگر كارهاي سفر به امارات انجام شده و همه اعضاي باشگاه هم با صميميت در كنار يكديگر مشغول به تلاش و فعاليت هستند.

 

زارع درباره زمان بازگشت دنيزلي به ايران هم گفت: دنيزلي قبل از بازي به ايران برمي‌گردد و تمرين‌هاي تيم را زير نظر خواهد گرفت.

 

تيم فوتبال پرسپوليس كه چند هفته‌اي است نتايج ضعيفي گرفته و هواداران هم بابت اين وضعيت بسيار ناراحت هستند، روز جمعه اين هفته بايد در آخرين ديدار خود در ليگ برتر در اهواز به مصاف فولاد برود و روز سه‌شنبه هم بايد در امارات ديدار سرنوشت‌ساز خود با الشباب را انجام دهد تا تكليف صعودش از گروه D ليگ قهرمانان آسيا مشخص شود. با اين حال سفر ناگهاني مصطفي دنيزلي به تركيه و تعطيلي دو روزه تمرين‌هاي اين تيم بر نگراني‌هاي هواداران پرسپوليس افزوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)