مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از مذاکره با یک گزینه هلندی برای پست سرمربیگری این تیم خبر داد.

به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است امروز یک مربی هلندی برای مذاکره با مسئولان این باشگاه به ایران سفر کند.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ،در حالی که کمتر از یک ماه تا آغاز فصل نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باقی مانده است، هنوز وضعیت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس مشخص نیست و این تیم زیر نظر یک مربی دروازه بانان خود را برای حضور در این بازیها آماده می کند.

مجید فرخزادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: کمیته فنی باشگاه مسئولیت پیگیری و انتخاب سرمربی تیم را دارد و تا آنجایی که اطلاع دارم قرار است امروز( سه شنبه) یک مربی هلندی برای انجام مذاکره به تهران سفر کند.

فرخزادی در پاسح به این پرسش که این نام این مربی چیست و چه زمانی وارد تهران خواهد شد گفت: بنده در این مورد اطلاعی ندارم و آقای انصاریفرد در جریان هستند.

ظاهرا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با یک مربی سرشناس هلندی انجام داده و احتمال دارد در صورت مثبت بودن روند مذاکرات نام این مربی هلندی تا عصر روز سه شنبه اعلام شود.البته پرسپولیسی ها با یک مربی آرژانتینی نیز مذاکره کرده اند و در صورتی که با مربی هلندی به توافق قطعی نرسند مذاکرات نهایی با گزینه آرژانتینی را آغاز خواهند کرد.

به گفته فرخزادی شانس حضور یک سرمربی ایرانی در راس کادر فنی پرسپولیس برای حضور در لیگ نهم بسیار کم است و همچنان تلاش برای جذب سرمربی خارجی ادامه دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)