بازیکن 300 میلیونی باید اندازه پولش برای تیم تلاش کند
مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطي كه باشگاه پرسپوليس هنوز سرمربي خود را انتخاب نكرده است، احمدرضا عابدزاده به عنوان نفر اول كادر فني بازيكنان را تمرين مي‌دهد و اين روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فوتبال ایران، عابدزاده ابتدا در خصوص شرايط فعلي بازيكنان پرسپوليس مي‌گويد: ما به شكل حرفه‌اي تمرينات را دنبال مي‌كنيم هرچند كه معتقدم پرسپوليس كمي دير شروع كرد ولي روند برنامه‌ريزي طوري است كه بازيكنان تا آغاز ليگ‌برتر از لحاظ شرايط بدني و مسائل تاكتيكي به آمادگي كامل برسند. من درحال حاضر جدا از مربي دروازه‌بان‌ها به‌عنوان سرمربي، مربي، سرپرست، مشاور و چند پست ديگر در پرسپوليس كار مي‌كنم و هر روز نسبت به روز گذشته انگيزه زيادي دارم تا اين تيم را به شرايط ايده‌آل برسانم.

 
وي در ادامه تاكيد مي‌كند: من با يك دوربين حركات و تمرين‌هاي مختلف بازيكنان را كنترل مي‌كنم و دوست دارم كه همه به دور از مسائل حاشيه‌اي فقط به فكر تمرين كردن باشند. كنترل حركات بازيكنان با دوربين ويژگي‌هاي مثبتي دارد و من ايراد‌هاي مختلف آنها را پيدا مي‌كنم و در روز بعد به آنها اشاره مي‌كنم تا اين ايرادها را برطرف كنم. درضمن شكل‌گيري شخصيت پرسپوليس هم براي من بسيار مهم است و معتقدم در مسائل بيروني هم بازيكنان بايد حرفه‌اي برخورد كنند. اگر پرسپوليس در يك فصل درجايگاه دهم قرار بگيرد اين موضوع قابل جبران خواهد بود ولي شكل گيري شخصيت بسيار مهم است و بايد روي اين موضوع به خوبي كار كنيم.
عابدزاده ادامه مي‌دهد: «در سال‌هاي گذشته با بزرگترين مربيان ايران از جمله مرحوم دهداري، منصور پورحيدري، علي پروين، استانكو، رسول كربكندي، وطنخواه، حسين چرخابي، محمد مايلي‌كهن و خيلي‌هاي ديگر كار كرده‌ام و كارها و خصوصيات مثبت آنها را هميشه در ذهن دارم و سعي مي‌كنم تجربياتم را به بازيكنان پرسپوليس انتقال دهم. در سال‌هاي گذشته نصف بازيكنان تيم ملي را پرسپوليسي‌ها تشكيل مي‌دادند ولي الان متاسفانه تيم ما فقط يك بازيكن ملي پوش دارد كه اين تاسف‌آور است. به نظر من پرسپوليس بايد 12 بازيكن ملي‌پوش داشته باشد و بزرگي اين تيم هميشه بايد در فوتبال ايران ثابت شود.»

مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال كه آيا مشكلات شما با خبرنگاراني كه در محل تمرين حاضر مي‌شوند برطرف شده است مي‌گويد: «من هيچ مشكلي با خبرنگاران ندارم ولي وقتي روزنامه‌اي دروغ بنويسد ناراحت مي‌شوم. پارسال مي‌نوشتند كه عابدزاده تمرينات سختي را در نظر مي‌گيرد درحالي كه آگاهي خاصي از نوع تمرينات من نداشتند. وقتي يك بايكن 20 ساله 300 ميليون پول مي‌گيرد بايد به اندازه آن پول براي باشگاه زحمت بكشد و بداند كه هزارتومان نگرفته تا برود و در خانه‌اش بخوابد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)