مرجع خبری پرسپولیس : مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در باره تغییرات گسترده در این تیم گفت: تغییرات گسترده در پرسپولیس به صلاح نیست و امیدوارم مدیران و كادر فنی این تیم با احساسات، تصمیم گیری نكرده باشند.

حسین عبدی درخصوص انتشار فهرست مازاد پرسپولیس اضافه كرد: مصطفی دنیزلی سرمربی فعلی تیم پرسپولیس تهران است و نظراتش محترم است.

وی اظهار داشت: البته باید بدانیم مدیریت تیم به دنبال چه چیزی است و چه مقدار به این سرمربی اختیار داده تا با چه شرایط و چه هزینه ای تیم را برای فصل بعد آماده كند.

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینكه تمامی بازیكنان این تیم به لحاظ فردی بازیكنان بزرگی بوده اند، افزود: متعجبم چرا سرمربی این تیم فقط 10 بازیكن را برای فصل بعد نگاه می دارد و این موضوع جای سوال دارد. درست است پرسپولیس فصل خیلی بدی را پشت سرگذاشت اما این موضوع فقط به بازیكنان بر نمی گردد و به تفكرات كادر فنی نیز مرتبط است.

وی در این ارتباط به رفتار لوكا بوناچیچ در تیم النصر امارات اشاره كرد و افزود: سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان هنگامی كه سرمربی این تیم عربی شد، در این تیم تغییرات گسترده ای ایجاد كرد و بسیاری از بازیكنان این تیم را مازاد اعلام كرد تا با جایگزین كردن نفرات بهتر، تیم نتایج مناسب تری بگیرد.

به گفته وی اما زمان به خوبی نشان داد تصمیم این سرمربی در امارات عربی متحده اشتباه بوده به طوریكه هنوز هم این تیم عربی پس از گذشت آن دوران بد، به شرایط عادی بازنگشته و وضعیتش بحرانی است.

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه به مدیران و كادر فنی این تیم یادآور شد: در فوتبال همواره بازیكنان با كیفیت نتیجه را رقم می زنند اما تجربه ثابت كرده تیم هماهنگ تر، مثمرثمر بوده و نتایج بهتری می گیرد.

عبدی خاطرنشان كرد: امیدوارم آنان دنبال تبلیغات نباشند و فقط به فكر تیم پرسپولیس باشند چون این آخرین فرصت برای كادر فنی در این تیم پرطرفدار است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری كرد: مصطفی دنیزلی در انتخاب بازیكنان فصل بعد این تیم كاملا آزاد باشد و از سوی مدیریت برای جذب یك یا چند بازیكن تحت فشار نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)