مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با رد خرید تیم ملوان از سوی حسین هدایتی تاكید كرد: هدایتی همچنان مشتری تیم داماش و گزینه اصلی خرید این تیم به شمار می رود.

امیرعابدینی روز چهارشنبه در واكنش به شایعه منصرف شدن هدایتی از خرید داماش وخرید تیم ملوان ‌گفت: خبر قطعی دارم كه این مسایل صحت ندارد . چرا كه هدایتی فردا با من در خصوص نهایی شدن مراحل انتقال این باشگاه جلسه دارد.

وی افزود: ‌بعدازظهر امروز نیز درهمین ارتباط با مسوولان استانداری جلسه داشتیم كه دراین جلسه تمامی مسوولان شورای ورزش استان معتقدبودنداین شایعات صحت نداشته وهدایتی همچنان اصرار برخرید امتیاز این باشگاه را دارد.

به گفته وی این خریدارحتی رقم پیشنهادی خود رابه مسوولان ارائه كرده كه موردموافقت مسوولان استان قرار گرفته است.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص اینكه با این شرایط در این تیم خواهد ماند یا خیر؟ نیز اظهارداشت:‌مقرر شده است یك سال در این تیم و دركنار هدایتی باقی بمانم و به تیم كمك كنم.

درهمین راستا نیز تیم را امروز بستیم و تنها یك یا 2 بازیكن دیگر در فصل نقل و انتقالات به جمع ما اضافه خواهند شد.

عابدینی با بیان این كه عملا تمامی بازیكنان تیم داماش را نگاه داشته است، افزود: دروازه بانان ما در این فصل تغییر نكرده و خط دفاع ما كه سن خوبی دارند، را نیز حفظ كردیم.

درخط هافبك تمامی بازیكنان با ما خواهند بودوتنها یك بازیكن چپ پا كم داریم كه اگربا بازیكنان داخلی به توافق نرسیم یك بازیكن خارجی به تیم اضافه خواهد شد.

وی بااعلام قطعی جدایی محمد غلامی مهاجم این تیم تصریح كرد:در این خط نیز بدنبال یك مهاجم تمام كننده هستیم.

وی باردیگر تاكید كرد:‌ با انتقال این تیم به مالك جدید درنظر داریم این تیم در شهر رشت حفظ و برای جوانان این شهر باقی بماند.

به گفته وی با اضافه شدن هدایتی به این مجموعه تیم متولی اصلی خود را خواهد شناخت و كار ما آسان تر خواهد شد.

عابدینی در پاسخ به این سووال كه بدین ترتیب بحث قائم مقامی شما در باشگاه پرسپولیس منتفی است، گفت:‌ با رویانیان دوستی قدیمی دارم و از ابتدا هم به وی مشاوره می دادم. از این رو قرار نیست در این باشگاه مسوولیتی گرفته و یا به این باشگاه نقل مكان كنم.

وی در باره تازه ترین وضعیت تیم گهر زاگرس درود نیز گفت: در این تیم تصمیم گیرنیستم و تنها به مسوولان ورزش استان مشورت می دهم. در حال حاضر نیز با تشكیل هیات امنای این باشگاه به حیدر پور‌ نماینده این شورا و مسوول اجرایی باشگاه مشورت داده و جلسات منظمی را در این خصوص برگزار می كنیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد:‌در نظر داریم این تیم بحران پیش رو را پشت سر بگذارد و مقدمات ماندنش در درود فراهم شود.

عابدینی بااشاره به اینكه البته مسوولان قضایی استان بحث فروش امتیازاین باشگاه را كرده اند، افزود:البته من هم با این بحث موافق هستم. چرا كه بدین ترتیب تیم مالك پیدا خواهد كرد و رها نخواهد شد.

وی ابرازامیدواری كرد:‌این اتفاق هرچه سریع تر بیفتد تا مردم و مسوولان از این بلا تكلیفی رها شوند و تیم در استان بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)