مرجع خبری پرسپولیس : انصاری فرد ساده تر از حد ممکن از ایوان پتروویچ هافبک صربستانی فصل گذشته پرسپولیس گذشت و به همین خاطر پتروویچ از رفتار مدیرعامل باشگاه دل خوشی ندارد.

هرچند پتروويچ فصل گذشته مثل دوران حضورش در ابومسلم نمايش درخشاني نداشت ولي او از لحاظ فني فوتباليست ضعيفي نيست و اين فصل هم مي‌تونست يكي از بازيكنان پرسپوليس باشد ولي توسط مديرعامل باشگاه كنار گذاشته شد. پتروويچ به شدت از رفتارهاي انصاري‌فرد انتقاد مي‌كند.

*مثل اينكه قرار است به شاهين بوشهر بروي؟

من هنوز با اين تيم قرارداد امضا نكرده‌ام و فكر مي‌كنم تا چند روز ديگر وضعتيم به طور كامل مشخص شود.

*از چه تيم‌هاي ديگري پيشنهاد داريد؟

چند تيم با من حرف زدند كه پيشنهادشان جالب نبود ولي پيشنهاد استيل‌آذين را هم بررسي مي‌كنم. در ضمن يك تيم دسته اولي هم پيشنهاد مالي بسيار خوبي داد ولي دوست دارم در ليگ برتر بازي كنم و اين پيشنهاد را رد كردم.

*با توجه به اينكه استيل‌آذين يك تيم تهراني است بهتر نيست در اين تيم بازي كني؟

به هرحال خيلي خوب فكر خواهم كرد تا يك تصميم درست بگيرم. شاهين بوشهر هم تازه به ليگ برتر آمده و آنطور كه من شنيده‌ام قرار است چند بازيكن خوب به خدمت بگيرند.

*بابت جدايي از پرسپوليس ناراحت نيستي؟

خيلي ناراحتم. من دوست داشتم در اين تيم بمانم و ارتباط خوبي با تماشاگران پرسپوليس داشتم ولي در فوتبال بايد در انتظار هر اتفاقي باشيم.

*از اينكه بدون نظر سرمربي كنار گذاشته شدي چه احساسي داري؟

من در پرسپوليس با هيچكس مشكل نداشتم و اگر دقت كنيد مي‌بينيد كه جدا از من چند بازيكن ثابت تيم مثل پژمان نوري، ابراهيم توره، مازيار زارع، مهدي واعظي، نيكبخت و چند نفر ديگر جدا شدند و ماندن كريمي و خليلي هم مبهم است. من در هيچ جاي دنيا نديدم كه مديرعامل بازيكن جذب كند و يا عذر فلان بازيكن را بخواهد. من به خاطر رفتاري كه انصاري‌فرد داشت بسيار ناراحتم و معتقدم پرسپوليس با او هيچ وقت نتيجه نمي‌گيرد. خيلي زشت است كه چنين رفتارهايي را در بزرگ‌ترين باشگاه ايران ديدم. در ضمن بايد بگويم كه زمان مديريت آقاي مصطفوي و آقاي هدايتي اين قدر مشكل وجود نداشت.

*با پرسپوليس تسويه‌حساب كردي؟

خير من كمي بيشتر از 30 ميليون از اين باشگاه طلب دارم.

*چه زماني طلبت را دريافت مي‌كني؟

باشگاه با من قطع همكاري كرده ولي هنوز پولم را نداده‌اند به همين دليل فردا از پرسپوليس به فيفا و كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت خواهم كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)