مرجع خبري پرسپوليس:هافبك جديد تيم پرسپوليس گفت: دوست دارم در فوتبال تاكتيكي بازي كنم و سعي مي‌كنم از تكنيكم در زمين استفاده كنم.

تياگو فراگو  اظهار داشت: از سال 2003 تا 2007 در سري A برزيل، در تيم گوياز توپ زدم. از سال 2007 -2008 در سوپر ليگ پرتغال جز بهترين ها بودم و بنا به دلايلي، پس از يك سال، به برزيل برگشتم.
وي افزود: خوشحالم كه به ايران آمدم چون بازي‌هاي ايران را در فوتسال جام جهاني كوچك ديده‌ام. مي‌دانم اين تيم هميشه رقيب جدي برزيل است. مردم برزيل علاقه قلبي به تيم ايران دارند.
وي افزود: اين مسابقات فوتسال باعث شد تا به ايران بيايم چون وقتي از نزديك در سالن اين بازي‌ها را مي‌ديدم، تاكتيك پذيري آنها را نسبت به ساير تيم‌ها در حوزه خليج فارس متوجه شدم.

تياگو عنوان كرد: برزيلي‌ هستم و دوست دارم در فوتبال تاكتيكي بازي كنم. سعي مي‌كنم از قدرت تكنيكي‌ام در زمين استفاده كنم. اميدوارم سال‌هاي خوبي را در پرسپوليس داشته باشم.
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان ساخت: مديرعامل باشگاه وظايفم را توضيح داد و اعلام كرد كه پرسپوليس در ليگ برتر به دنبال چه هدفي است. سعي مي‌كنم با استفاده از تمام قدرتم، به اين هدف بزرگ برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)