سعیدلو پس از دیدار دیشب: از علی آبادی خواستم تغییرات را هرچه سریع تر انجام دهد

مرجع خبري پرسپوليس: رئيس سابق هيات مديره پرسپوليس گفت: به زودي تغييرات در اين تيم صورت مي گيرد و انتخاب سرمربي تيم هم با مديريت جديد است.
   
علي سعيدلو پيرامون جلسه ديشب خود با علي آبادي گفت: اوضاع پرسپوليس هم ما و هم طرفدراران اين تيم را نگران کرده است و ما قصد داريم با تغييراتي به اين نابساماني ها پايان دهيم.

معاون اجرايي رئيس جمهور افزود: در اين جلسه از علي آبادي خواستم که هرچه زودتر کارهاي تغييرات را پيگيري و به آن سرعت عمل ببخشد تا بيش از اين وقت در مورد باشگاه پرسپوليس تلف نشود. اين تغييرات بستگي به سرعت عمل رئيس سازمان دارد چون روي ان سازمان هم فشار است.

رئيس سابق هيات مديره پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چه زماني انصاري فرد برکنار و کاشاني معرفي مي شود، تصريح کرد: بگذاريد انصاري فرد کار خود را انجام دهد. چون اين روزها اظهارنظرها زياد شده از علي آبادي خواستم خود اين تغييرات را به صورت رسمي اعلام کند.

سعيد لو گفت: سعي مي کنيم ظرف دو روز آينده تغييرات صورت گيرد تا بتوانيم انتظارات مردم را برآورده کنيم. از علي آبادي خواستم پيگيري جدي انجام دهد.
 
وي در پاسخ به اين سوال که آيا بعد از تغييرات سرمربي معرفي مي شود يا نه خاطر نشان کرد: ابتدا بگذاريد اين تغييرات صورت بگيرد بعد در مورد سرمربي پرسپوليس گروه جديد تصميم مي گيرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)