مرجع خبري پرسپوليس: آنچه كه در پرسپوليس اتفاق مي‌افتد و همه ماجراهاي عجيب و غريب اين باشگاه، تابعي از اختلاف شديد بين حسين هدايتي رئيس سابق هيات‌مديره و عباس انصاري‌فرد مديرعامل اين باشگاه است. هدايتي كه زمستان گذشته با وجود همه مخالفت‌ها انصاري‌فرد را به پرسپوليس بازگرداند، اين سودا را در ذهن مي‌پروراند كه حاج‌عباس، تبديل به مهره او خواهد شد و بنابراين، اتفاقات به‌گونه‌اي رقم مي‌خورد كه او مديرعامل در سايه باشگاه خواهد بود، اما عباس انصاري‌فرد كه در دهه 60 و 70 مديرعامل پرسپوليس بوده و ادعاي اين كار را دارد، به مرور از سايه هدايتي خارج شد و حتي روبه‌روي او ايستاد و سرانجام كار به جايي رسيد كه هدايتي از مجموعه بيرون رفت.

 از آن روز مخالفت‌هاي هدايتي و انصاري‌فرد علني شده و طرفين در روز روشن در كار همديگر مي‌گذارند. انصاري‌فرد عقيده دارد آنچه كه روز گذشته با عنوان بازگشت كاشاني به باشگاه پرسپوليس منتشر شد، كار هدايتي بوده است. پروژه‌اي كه فعلا نهايي نشده و ظاهرا عباس انصاري‌فرد در باشگاه باقي خواهد ماند.

نكته عجيب اما، تصميمات خلق‌الساعه سازمان تربيت‌بدني است كه علي‌رغم مخارج سنگين براي پرسپوليس، در به سامان كردن اوضاع اين تيم ناتوان است. آنها قصد دارند يك مربي بزرگ، ترجيحا برانكو ايوانكوويچ را به ايران بياورند. اما برانكو به انحاي مختلف از پذيرفتن سرمربيگري پرسپوليس خودداري كرده است.

 با توجه به اينكه اخبار مديريتي و مربيگري در پرسپوليس تا زمان نهايي شدن قابل اثبات نيست، همه بايد صبر كنيم. اين تكليفي است كه تمرد از آن به سود شما نيست. فقط بيشتر سرگيجه مي‌گيريد. بايد در انتظار پايان دوئل هدايتي و انصاري‌فرد با داوري محمد علي‌آبادي ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)