مرجع خبري پرسپوليس: بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حسين عبدي مربي بسيار كار بلدي است و معتقدم او توانايي سرمربي گربي پرسپوليس را دارد.

عليرضا محمد روز سه شنبه در گفت و گویی در خصوص وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان ساخت: خوشبختانه تيم در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و تمرينات منظمي را در طول اين مدت پشت سر گذاشته ايم. هواداران مطمئن باشند برخلاف شايعات اخير تيم ما بسيار آماده است و با قدرت تمام در ليگ حضور پيدا مي‌كند.

وی در خصوص مشكلات تيم در عدم انتخاب سرمربي گفت: خوشبختانه عبدي مربي بسيار كار بلد و با اخلاقي است كه به خوبي تمرينات پرسپوليس را زير نظر گرفته است. تمرينات عبدي با سال گذشته متفاوت است و اين يك امر طبيعي است.

محمد اظهار كرد: بازيكنان بسيار به عبدي علاقه مند شده‌اند و معتقدم با توجه به زمان كم براي انتخاب سرمربي خارجي، عبدي توانايي هدايت تيم را به عنوان سرمربي دارد.

وي در خصوص اردوي تركيه خاطرنشان ساخت: اين اردو مي‌تواند به روند آماده سازي ما كمك بزرگي كند، اما هنوز زمان رفتن تيم به اين اردو مشخص نشده است.

بازيكن تيم ملي فوتبال ايران در خصوص كيفيت بازيكنان جديد پرسپوليس گفت:

بازيكنان خوبي جذب تيم شده‌اند و اين بازيكنان در تمرينات نشان داده اند كه مي‌توانند بسيار تاثير گذار باشند.

محمد با اشاره به دريافت قسط اول قرارداد خود ادامه داد: باشگاه قسط اول قراردادم را پرداخت كرده است و هيچ مشكلي از اين بابت وجود ندارد.

بازيكن تيم پرسپوليس با گلايه از محل تمرينات و زمان تمرين تيم گفت: محل تمرينات بسيار دور از مركز شهر است و باعث خستگي بازيكنان مي‌شود. در زمان تمرين نيز بايد بگويم با توجه به دوري راه و زمان زيادي كه براي رسيدن به محل تمرين طول مي‌كشد زمان شروع تمرين صبح بسيار زود است.

محمد با ابراز خوشنودي از حضورش در پرسپوليس تصريح كرد: پرسپوليس را بسيار دوست دارم و خوشحالم كه در اين تيم ماندم.

وي در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم پرسپوليس بتواند در ليگ قدرت بالاي خود را نشان دهد و با پيروزي در ديدارهاي خود دل هوادارن را شاد كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)