مرجع خبری پرسپولیس : مدیر پیشین روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پشتیبان رویانیان باشند تا روزهای خوبی را تجربه کنند.

 

حمیدرضا غریب درباره علت جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: به دلیل مشغله‌ کاری از سردار رویانیان خواهش کردم فرد دیگری را به عنوان مدیر روابط عمومی انتخاب و با جدایی من موافقت کند.

 

مدیرعامل پرسپولیس نیز با بزرگواری با این موضوع موافقت کرد.

 

وی ادامه داد: در 10ماهی که با رویانیان بودم، از نزدیک مشاهده می‌کردم که او تمام تلاش، توان و اعتبارش را برای پرسپولیس گذاشته است. شاهد بودم او صبح‌های زود در محل باشگاه حاضر می‌شد و تا پاسی از شب به دنبال امور پرسپولیس بود. رویانیان در نظر داشت تیمی در خور شأن نام هواداران پرسپولیس بسازد و موفق به این کار نیز شد.

 

مدیر پیشین روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: رویانیان وقتی ناراحتی هواداران را در سال گذشته دید، تصمیم گرفت تیم مقتدری را روانه این فصل کند. به همین دلیل با تمام توان تلاش کرد و به خواسته هواداران جامه عمل پوشاند. در این راه به او تهمت‌های ناروایی زدند و صحبت‌هایی مطرح کردند که در شأن و شخصیت مدیرعامل پرسپولیس نبود اما رویانیان همه این مسائل را به خاطر هواداران تحمل کرد.

 

غریب در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای پرسپولیس گفت: امیدوارم هواداران پشتیبان رویانیان و تیم‌شان باشند تا روزهای خوبی را تجربه کنند. ضمن اینکه امیدوارم مدیر روابط عمومی جدید باشگاه نیز در سمت خود موفق باشد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)