مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايى مدافع پرسپوليس بعد از دورى يك ساله مجدداً به تيم خود بازگشت تا اين بار در

 كنار بازيكنانى مثل ابراهيم شكورى، جلال اكبرى و سپهر حيدرى دفاع مستحكمى را براى ارتش سرخ ايجاد كند. شيث در خصوص آخرين وضعيت خود در پرسپوليس و اتفاقاتى كه در اين باشگاه رخ داده است گفت وگويى با ما داشت كه در ذيل مى خوانيد:

شنيديم تصادف كرده اى؟
بله، روز يكشنبه در حال رانندگى در اتوبان حكيم بودم كه تصادف كردم و به همين دليل نتوانستم در تمرين يكشنبه پرسپوليس شركت كنم اما خدا را شكر آسيب جدى نبود و من در تمرينات پرسپوليس حاضر شدم.

خيلى ها معتقدند تمرينات عابدزاده پرفشار و سخت است. شما چنين ادعايى را قبول داريد؟
تمرينات عابدزاده براى بازيكنان طاقت فرسا نيست و اين شايعه اى است كه برخى افراد آن را درست كرده اند. تمام بازيكنان با جان و دل تمرينات عابدزاده را انجام مى دهند و هيچ كس هم به دنبال شانه خالى كردن از زير تمرينات نيست. من هم مثل سايرين با انگيزه بسيار بالا در تمرينات پرسپوليس حاضر مى شوم چرا كه مطمئنم تمرينات عابدزاده در حفظ توان جسمى بازيكنان در آينده نقش بسزايى خواهد داشت.

سرمربى پرسپوليس هنوز مشخص نشده. فكر نمى كنى اين مسأله در هماهنگى بين بازيكنان به خصوص بازيكنان جديد تأثير منفى بگذارد؟
درست است كه ما سرمربى نداريم اما همان طور كه در سؤال قبل گفتم تمرينات خوب و منظمى را زير نظر آقاى عابدزاده انجام مى دهيم و باوجود وى نيازى به سرمربى نداريم. همه بچه ها نيز همقسم شده اند تا ناكامى فصل قبل را جبران كنيم. متأسفانه خيلى از بازيكنان باتجربه ما از تيم رفته اند و بازيكنان جديدى به تيم اضافه شده اند. بازيكنان جديد هم قطعاً در حد اين تيم بوده اند كه كادرفنى آنها را انتخاب كردند. هماهنگى بين بازيكنان مسأله اى دست نيافتنى نيست و با تمرين و كار گروهى به دست مى آيد.


با اين حساب به موفقيت پرسپوليس اميدوارى؟


صددرصد. پرسپوليس هميشه يكى از مدعيان قهرمانى بوده است و مطمئن باشيد امسال هم با قدرت تمام ظاهر خواهيم شد.
يكى از جرياناتى كه در اين چند مدت گذشته مطرح بوده جريان محروميت شما بر اثر منشور اخلاقى بوده. در اين باره چه نظرى دارى؟
من نه جزو منشور اخلاقى هستم و نه محروم از بازى كردن. حتى در چند روز گذشته اعلام شد كه اجازه عقد قرارداد با پرسپوليس را هم ندارم اما طى جلسه اى كه با آقاى عزيزمحمدى رئيس سازمان ليگ داشتيم در اين مورد با او گفت وگو كردم و تمام قوانينى را كه بايد براى فصل بعد اجرا شود را يك بار ديگر مرور كرديم. من كار خلافى انجام نداده ام كه بخواهند مرا محروم يا جريمه كنند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)